וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון יעמוד לדין

28.9.2014 / 13:41

המאמן ישב באזור הספסל וחילק הוראות למרות שהיה מורחק. יואכים מונונגה: "יש לי תחושה טובה לגבי הליגה וישראל"

one

במכבי פתח תקוה נרשמה שביעות רצון בעקבות ניצחון הבכורה של הקבוצה, 2:3 על הפועל רעננה אתמול (שבת) באצטדיון המושבה. הקבוצה ממלאבס כבר הוליכה 0:3, רעננה חזרה בדקות הסיום ל-3:2, אבל שחקניו של רן בן שמעון הצליחו להשיג שלוש נקודות. המאמן המורחק העביר את המשחק ביציע, מטרים ספורים מספסל הקבוצה וחילק הוראות לשחקנים חרף ההשעייה שלו. היום ההתאחדות הודיעה שבן שמעון יועמד לדין בגין אי קיום החלטת מוסד שיפוטי.

בקרב אנשי פתח תקוה נשמעו תלונות חריפות לאחר סיום המשחק כלפי השופט אוראל גרינפלד, שלדעתם ניהל בצורה רעה מאוד את המשחק. מירב הביקורת התמקדה בפנדל המפוקפק לטענתם, שניתן לרעננה והביא לשער המצמק ל-3:2. גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, אבי לוזון, שירד כהרגלו לחדרי ההלבשה בסיום המשחק, לא חסך בביקורת: "שיפוט כזה לא ראיתי בחיים שלי. הוא פשוט המציא פאול".

בקבוצה היו מאוד מרוצים מהשתלבותם המהירה של שני שחקני הרכש החדשים, משה לוגסי ויואכים מונונגה, שהצטרפו בשבוע שעבר וכבר ניפקו קבלות על הדשא. לוגסי שנכנס כמחליף במחצית השנייה הבקיע את שער הבכורה שלו כבר לאחר שתי דקות על המגרש, בעוד הבלגי הפגין יכולת מרשימה מאוד ופתח את משחק הבכורה שלו עם שני בישולים נהדרים.

הזר החדש של פתח תקוה סיפר בסיום המשחק על הפתיחה החלומית מבחינתו: "אני מרגיש טוב. הכי חשוב מבחינתנו זה שלקחנו את הנקודות וההרגשה נפלאה. האוהדים היו נהדרים והייתי מרוצה מאוד מהאווירה במשחק. הכניסה שלי למועדון הייתה חלקה וכולם מאוד חברותיים ועוזרים לי".

מונונגה הוסיף: "יש לי תחושה טובה לגבי הליגה הישראלית ולגבי המדינה. אני חושב שישראל מדינה יפה שטוב לחיות בה, אבל אני לא רוצה להיכנס למחשבות כאלה עכשיו. יותר חשוב לי להיכנס לכושר ולהתמקד במטרות המקצועיות שלי. אני לא רוצה לדבר יותר מדי ולהצהיר על מטרות ספציפיות. אני מעדיף שנבוא קטנים ונצא גדולים, ושלב אחרי שלב נצבור עוד ניצחונות".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שוב יעמוד לדין. בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully