וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לא הצלחנו להביא את המחויבות שהייתה נגד מכבי חיפה"

28.9.2014 / 8:30

בבית"ר ירושלים התאכזבו מהנקודה בעכו, אבל הדגישו: "המטרה היא לבנות בסיס לשנים. שלא יתבלבלו, לא נרוץ לאליפות". אלרואי כהן צפוי להצטרף לפחות עד ינואר, המשחק נגד מ.ס אשדוד עשוי להיערך במושבה

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אמש (שבת) אכזבה גדולה בעקבות ה-1:1 בחוץ נגד הפועל עכו. הקבוצה מהבירה ספגה שער שוויון מאוחר והמאמן מנחם קורצקי חזר ואמר בסיום ש"היינו צריכים לגמור את זה ב-0:2 כשהיינו יכולים. גם במשחקים שלא מגיעים אליהם באותו קצב, אנחנו צריכים לדעת לקחת נקודות, וכאן פספסנו".

בבית"ר התאכזבו גם בשביל 3,000 האוהדים שליוו את הקבוצה ואמרו: "הייתה ציפייה וזה תמיד כואב לשלוח אלפים הביתה מאוכזבים. מה שהולך עם הקהל שלנו זה משהו מטורף ואסור לנו להפסיד את זה. חייבים לחזור לנצח כבר, כבר נגד אשדוד אחרי הפגרה".

בקבוצה הוסיפו: "מי שיעבור על ה-11 שלנו, יראה שחוץ משניים-שלושה שחקנים, אף שחקן לא שיחק יותר מ-15 משחקים בעונה שעברה. אפשר לראות שמי שכן עומדים בעומס הם ארסו, מאטוביץ' וקלאודמיר היותר מנוסים, שעברו משהו בכדורגל ושיחקו בצורה מסודרת בעונה שעברה. התהליך הזה יכלול עליות וירידות. נבנתה פה קבוצה צעירה במטרה ליצור בסיס לשנים. שלא יתבלבלו, לא נרוץ לאליפות. נמשיך בדרך שלנו עד הסוף".

שחקנים בקבוצה הודו בסיום שהם קרסו ואמרו: "לא הצלחנו להביא את המחויבות שהייתה נגד מכבי חיפה, וחבל. זה היה מבחן בשבילנו והוכחה שהדרך עוד ארוכה. שחקנים כאן נפלו מהרגליים בסוף ואפשר אפילו להגיד שבסך הכול זה בסדר שסיימנו עם נקודה. יש פגרה להתרעננות ונחזור חדשים".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בין היחידים ששיחקו בצורה מסודרת בעונה שעברה. קלאודמיר/אדריאן הרבשטיין

אלי דסה חש כאבים בשריר האחורי במהלך המחצית השנייה, אך החליט למשוך עד לסיום המשחק. ז'רקו קוראץ' עלה לשחק חולה והתקשה אף הוא לסיים 90 דקות. לידור כהן חש כאבים באצבע השבורה בחימום ובמהלך המשחק, ולכן הוחלף. ייתכן שהוא יזכה לכמה ימי מנוחה על מנת להחלים מהפגיעה.

מי שלא נכלל בסגל הוא איציק כהן, שבשלב זה אינו מוצא את מקומו בחלק ההתקפי. למשחק הוזמנו 19 שחקנים, כאשר לפני המשחק הוחלט שטל כחילה יהיה מחוץ לסגל. כחילה נראה מאוכזב ובשלב זה הוא אינו מוצא את מקומו ברוטציה של מנחם קורצקי. מי שאמור לחזור לסגל לאחר הפגרה הוא אופיר קריאף, שביקש לשמור שבת ולא הגיע אתמול לעכו.

בבית"ר ירושלים סיפרו שלאחר זריקת שקית גרעינים לעבר הקוון דן אוצ'ניק, ניגשו אליו שניים משחקני עכו ואמרו לו: "זה נזרק מהיציע שלנו, אבל תרשום שזה אוהדי בית"ר, תסתכל, זה יציע מעורב". בדו"ח השופט נרשם כי השקית נזרקה מיציע אוהדי עכו לאחר שהקוון פסל שער לזכותה, כך שלפחות במקרה זה בית"ר לא מעורבת. לטענת אנשי עכו נשברו כמה כסאות ביציע בו ישבו אוהדי בית"ר, אך הדגישו ש"בכל פעם שמגיע קהל של קבוצה גדולה נשברים לפחות ארבעה-חמישה כיסאות, הפעם נשברו קצת יותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חש כאבים, אבל המשיך לשחק. דסה/אדריאן הרבשטיין

החלוץ הניגרי סאני עמנואל הצטרף לאוטובוס הקבוצה לאחר המשחק והיום צפוי לערוך בדיקות רפואיות. הקבוצה נמצאת ביום חופש והשחקן ביקש לערוך אימון פרטי בבית וגן. מי שלקח חסות על השחקן הוא שוער המשנה בן רהב. אלרואי כהן ימשיך להתאמן עם הקבוצה כאשר בבית"ר אומרים כי הכיוון הוא להחתימו לפחות עד לחודש ינואר.

אגב, המשחק נגד מ.ס אשדוד לאחר הפגרה צפוי להיערך מחוץ לטדי. עדיין אין תשובה סופית אך היום או מחר בית"ר אמורה לקבל הודעה כי עקב שזרוע בטדי היא תצטרך לנדוד והמשחק יוזז ככל הנראה למושבה. אפשרויות נוספות הן נתניה ובלומפילד, אך רק בהמשך השבוע תתקבל החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully