וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון: "מונונגה ולוגסי מוסיפים כוח ואיכות"

27.9.2014 / 22:33

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה נשמע מרוצה משחקני החיזוק אחרי ה-2:3 מול הפועל רעננה. סילבס: "לא היינו מספיק טובים"

one

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון לעונת 2014/15 בליגת העל מבחינתה, עם 2:3 מול הפועל רעננה, במסגרת המחזור השלישי. הקבוצה של רן בן שמעון המורחק נהנתה משערים של גיא מלמד, משה לוגסי וקוסטדין אזורוב, אנתוני נווקאמה וממאדו צ'אם בפנדל צימקו עבור הקבוצה של חיים סילבס, שרשמה הפסד שני ברציפות.

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון, שעמד על הקווים בשל השעייתו של בן שמעון, אמר: "לקראת הסיום הורדנו הילוך, חשבנו שהמשחק נגמר ועם קצת עזרה של שופטים רעננה הצליחה לחזור למשחק. בסוף ניצחנו וזה מה שחשוב. אנחנו אף פעם לא מאוכזבים מניצחון. הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב ממה שהיא נראתה במשחקים האחרונים ואנחנו מקווים שהקבוצה תקבל ביטחון מהניצחון הזה".

לוזון התייחס לשחקני החיזוק החדשים ואמר: "אין ספק שאונונגה ולוגסי מוסיפים הרבה כוח ואיכות לקבוצה ובשביל זה צירפנו אותם. ראינו שהיו כמה שחקנים ששיחקו בשבוע שעבר והיום לא התלבשו, זה אומר שיש סגל מאוזן שבו לכל אחד יש מקום בהרכב".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "לא היינו מספיק טובים כמו שציפיתי שנהיה. הפסדנו בפרמטרים שבדרך כלל אנחנו מנצחים בהם ודי שילמנו על כל פעם כזאת. דברים לא זרמו לטובתנו. בסוף הצלחנו להחיות את המשחק אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי.

"אני רוצה להאמין שהמחמאות שקיבלנו על שני המשחקים האחרונים לא השפיעו על השחקנים. אצלנו בכדורגל המילים שאומרים עליך משתנות כל הזמן ואני לא חושב שמי שעוסק בתחום צריך להקשיב לכל מה שאומרים. אנחנו צריכים להתעסק במה שאנחנו טובים בו ולהיות הכי מקצועיים שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully