וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: חמש מדליות לנבחרת, ראשוני זכתה בזהב

27.9.2014 / 19:14

ראשוני ניצחה בארבעה קרבות בטאלין בדרך למקום הראשון. שירה חייט זכתה בכסף, מינצקר, אלון רחימא וטל פליקר הסתפקו בארד

שירה ראשוני (במרכז הפודיום), נועה מינצקר במקום השלישי. איגוד הג'ודו,
ראשוני במרכז הפודיום לצידה של מינצקר שניצבת במקום השלישי/איגוד הג'ודו

נבחרת ישראל בג'ודו ממשיכה לקצור הישגים בסבב, ובסוף השבוע היא השתתפה בתחרות במסגרת גביע אירופה בטאלין וסיימה עם חמש מדליות. מי שבלטה מעל כולם היא שירה ראשוני (48 ק"ג) שחגגה זכייה במדליית זהב יוקרתית.

ראשוני ניצחה את אנג'לה ג'יאמטיי האיטלקיה בשלב המוקדם ובחצי הגמר המתינה לה קטסיריאנה נחאנקה מבלארוס וניצחה אותה אחרי שיריבתה נענשה שלוש פעמים במהלך הקרב. בגמר פגשה הישראלית את אנה דמיטרייבה מרוסיה והכניעה אותה באיפון בדרך למקום הראשון. באותה קטגוריית משקל נועה מינצקר זכתה במדליית ארד אחרי שהפסידה בחצי הגמר לדמיטרייבה וניצחה בקרב המכריע על המקום השלישי את הקנדית אודרי פרנסיס-מטהוט.

שירה חייט (52 ק"ג) סיימה עם מדליית כסף בתחרות. חייט ניצחה בחצי הגמר את טטיאנה לויצקה, אבל נכנעה לבריז'יט אנטה ההולנדית שניצחה בזכות יוקו. מעיין גרינברג (57 ק"ג) סיימה את דרכה בסיבוב השני ומעיין קפה ונועה שניר הודחו בסיבוב הראשון. רותם שור (63 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה להולנדית ג'ניפר וויצ'רס, וגם בבית הניחומים היא נכנעה.

אצל הגברים, אלון רחימא (60 ק"ג) סיים עם מדליית ארד. אחרי שני ניצחונות, הפסיד הישראלי לאנדריי קלוקוב הליטאי, תוצאה ששלחה אותו לבית הניחומים, שם הוא גבר על סין ווינס מבלגיה, ובקרב על הארד הוא הכניע את לצ'י אדייב מרוסיה באיפון. באותה קטגוריית משקל, פז ליברמן הודח בסיבוב השני, יואב שמש בקרבו הראשון ועידו בר בסיבוב השלישי.

טל פליקר (66 ק"ג) חגג גם הוא מדליית ארד ועשה זאת דרך בית הניחומים. הוא העפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון נאה על איליאס אביר מאסטוניה, אבל נכנע לדייויד ראמירס ראמוס הספרדי. בבית הניחומים, פליקר גבר על איסלאם חאמטוב מרוסיה. בניגוד אליו, גל רוזמרין וטל אלמוג הפסידו בסיבוב הראשון. בר ראופמן הפסיד בקרבו הראשון.

ביום ראשון: ליאור וילדיקן וירדן מאיירסון יתחרו ב-70 ק"ג, כמו גם עומרי קניון (למעלה מ-78ק"ג). בגברים, אסף חן ומתן חאזן (81 ק"ג), ארצ'י וולפמן, לי קוכמן (90 ק"ג), פטר פלצ'יק, יעקב ממיסטבלוב (עד 100 ק"ג) ואור ששון (למעלה מ-100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully