וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "למדנו את פלמנגו לעומק"

26.9.2014 / 19:39

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות למשחק הראשון בגביע הביניבשתי (3:30, 5+ לייב). טיוס: "נרגשים ומוכנים לאתגר"

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טיוס/ברני ארדוב

לאחר שהפסידה בגמר גביע ווינר, מכבי תל אביב לא רוצה להחמיץ תואר נוסף העונה. הלילה (בין שישי לשבת, 3:30, ספורט 5+ לייב) תתייצב הקבוצה למשחק הראשון מבין שניים בגמר הגביע הביניבשתי נגד פלמנגו הברזילאית. שני המשחקים יתקיימו בריו דה ז'נרו.

בקבוצה לא מקלים ראש במשחק, ובאימונים האחרונים השחקנים תודרכו להציג הגנה חזקה. אלופת אירופה ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק וכל השחקנים כשירים. דווין סמית', שמתאושש מהניתוחים בברכיו, ערך השבוע אימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן גיא גודס. אלכס טיוס אמר לקראת המפגש: "עשינו אימונים טובים מאוד, למדנו את פלמנגו לעומק. אנחנו מאוד נרגשים ורוצים כבר לשחק. אנחנו מוכנים לאתגר ונעשה הכול על המגרש כדי להוכיח זאת".

אתמול נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בה אמר גודס: "אנחנו אחרי 25 ימי אימונים ומוכנים להתחיל את העונה. אחת המטרות שלנו היא זכייה בגביע הביניבשתי. זה חשוב מאוד למועדון ולהיסטוריה שלו. בגלל ההצלחות שלנו, אנחנו נאלצים כמעט בכל שנה להתמודד עם עזיבות של שחקנים, אבל אנחנו תמיד מסתדרים, מביאים שחקנים שמתאימים למועדון. אני חושב שרוח המועדון והמסורת עוזרים לשחקנים להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully