וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בניון צפוי להיות בסגל להפועל פתח תקוה

הקפטן הפצוע ערך אימון מלא ועשוי לקבל דקות ראשונות בליגה. משומר: "מודעים לבעיות בהגנה, ניתן הכל כדי להשתפר"

one

אוהדי מכבי חיפה חיכו לזה הרבה זמן, ואולי ביום ראשון זה יקרה: יוסי בניון ילבש שוב את המדים הירוקים במשחק ליגה. הקפטן הוותיק, שנפצע מול בני סכנין בגביע הטוטו וטרם שותף העונה בליגה, ערך היום (חמישי) אימון מלא וצפוי להיות בסגל לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון הקרוב, שייערך באצטדיון סמי עופר. מחר אחרי האימון המסכם ייקבע סופית אם בניון ישותף או ייכלל בסגל. אלכסנדר סטנוייביץ', שתולה תקוות רבות בחזרתו של הקפטן, אף עשוי לכלול אותו בהרכב.

בתוך כך, מגן מכבי חיפה אייל משומר התראיין לאתר הרשמי של הירוקים, דיבר על ההפסד לבית"ר ירושלים ועל המשחק הקרוב. "אנחנו מאוכזבים מהמשחק בטדי, רצינו מאוד לנצח", אמר. "אנחנו עם הפנים לקדימה, ואני בטוח שנעשה העונה דברים יפים ביחד. במשחק האחרון ההגנה הייתה לא טובה, ואני לא מדבר רק על רביעיית ההגנה אלא עם כל הקבוצה. נעשה הכל כדי להשתפר בתחום הזה, אנחנו מודעים לבעיות שלנו".

לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה אמר משומר: "זו קבוצה צעירה ורעבה, הם ייתנו הכל כדי לנצח אותנו, אבל עם הקהל שלנו בסמי עופר אני בטוח שנעשה את הדברים כמו שצריך. נבוא לנצח, זו המטרה שלנו לאורך כל העונה. בטוח שיהיו לנו עוד הרבה רגעים יפים".

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
עולה לדשא? בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully