וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הילד ענק

26.9.2014 / 7:56

לארי דונל, הטייט אנד הצעיר של הג'איינטס, תפס לשלושה טאצ'דאונים וניו יורק פירקה 14:45 בחוץ את וושינגטון. משחק ענק גם לאיליי מאנינג, חמישה איבודים לקירק קאזינס

לארי דונל ניו יורק ג'איינטס. Patrick Semansky, AP
עד הלילה היה לו טאצ'דאון אחד בקריירה. לארי דונל/AP, Patrick Semansky

וושינגטון (3:1) - ניו יורק ג'אייטס (2:2) 45:14

אחרי שני מחזורי פתיחה חלשים, הג'איינטס התעוררו מול יוסטון ביום ראשון והלילה (בין חמישי לשישי), כבר הגיעו ללנדובר ומחצו את היריבה לבית, שמצדה הבינה שלקירק קאזינס יש עוד דרך ארוכה מאוד, מאוד.

זה היה הלילה של שניים: איליי מאנינג, שהשתיק הרבה מבקרים והטייט אנד לארי דונל, שנכנס למשחק הזה עם טאצ'דאון אחד בקריירה ויצא ממנו עם עוד שלושה. באמצע הרבע הראשון איליי את דונל התחברו לראשונה, לחמישה יארד ועם פתיחת הרבע השני הם עשו זאת שוב. קאזינס מצא את אנדרה רוברטס באנדזון כדי לצמק, אבל עד למחצית, איליי ודונל השלימו את השלושער שלהם ועם שער שדה נוסף על הבאזר, הענקים הובילו 7:24 מבטיח.

אלפרד מוריס עוד רץ 20 יארד לטאצ'דאון בתחילת המחצית השנייה ושוב החזיר את התקווה, אבל מאותו רגע ועד לסיום, הג'איינטס שמו 21 נקודות ללא מענה עם מסירה של איליי לדניאל פלס, כניסה של הקוורטרבק עצמו לאנדזון ולקינוח, טאצ'דאון של אנדרה וויליאמס.

איליי אומנם חזר למסור איבוד אחרי משחק אחד של הפסקה, אבל גם סיים עם ארבעה טאצ'דאונים באוויר ואחד על הקרקע, תוך שהוא מוסר 300 יארד עגולים באחוזים טובים. ויקטור קרוז תפס 108 יארד, רובן רנדל 89. קאזינס איבד לא פחות מחמישה כדורים וככה בדיוק חוטפים בראש. הוא סיים עם 257 יארד, טאצ'דאון, ארבעה איבודים באוויר ופאמבל. רוי האלו תפס 78 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully