וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "לא נפלנו מהיריבות. אנחנו בדרך הנכונה ליורוליג"

26.9.2014 / 0:27

מאמן הפועל ירושלים מרגיש פספוס לאחר ההדחה ממוקדמות היורוליג בעקבות ההפסד לקאזאן, אבל אופטימי: "נבנה כאן משהו נכון לעונה הזאת"

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
היו קרובים, אבל לא מעבר לזה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

הפועל ירושלים חלמה על ארנה מלאה באוהדים אדומים בימי חמישי, ורצתה להשתייך לטופ של הכדורסל האירופאי, עד שבאה קאזאן החזקה והעירה אותה. האדומים נראו טוב במחצית הראשונה של חצי גמר מוקדמות היורוליג, אבל איבדו את יתרונם ברבע השלישי וראו את הרוסים בורחים להם עם הכרטיס למפגש נגד וילרבאן על הזכות להשתתף במפעל. שחקניו של דני פרנקו נוצחו 82:71 וישחקו העונה ביורוקאפ.

ירושלים קיבלה תפוקה נמוכה מליאור אליהו, שקלע רק 2 נקודות וסיים ללא סל שדה, יותם הלפרין סיים עם 7 נקודות בלבד ואחרי מחצית ראשונה טובה שלו דעך בשנייה, ואילו דונטה סמית' סיפק כמה סלים חשובים אך סיים עם 9 נקודות בלבד ולא הטביע חותם במאני-טיים.

הפועל ירושלים כדורסל. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
האמינו שיעמדו באתגר, אבל משחק ההתקפה לא תאם את הציפיות/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד הזה. באנו לפה מול קאזאן ובאמת האמנו שאנחנו יכולים לנצח את משחק הזה. ידענו שיש לפנינו אתגר גדול, אבל מהשנייה הראשונה לא פחדנו ממנו וידענו שבמשחק טוב שלנו נוכל לנצח את האתגר הזה. לא היינו חדים לכל אורך המשחק ולמשך כל ה-40 דקות, בעיקר בהתקפה דווקא, זה פגע במשחק ההגנה שלנו. במשחקים כאלו צריך לעשות כמה מהלכים גדולים כדי לנצח, וללכת עם המשחקים האלו עד הסוף, למרות שניסינו לא היו לנו את המהלכים האלו היום. זה מרגיש לא כל כך טוב להגיד את זה עכשיו בתום המשחק, אבל בשורה התחתונה אני לא יכול לבוא בטענות לאף שחקן, כל שחקן שהיה כאן היום נתן את כולו במגרש ועשה הכי טוב ונתן מה שהוא יכול. גם אם זה לא הספיק, בסופו של דבר במשחק כזה אני לוקח את הנקודות שעשינו ואת האסיסטים, איבדנו רק 11 כדורים, הלכנו 21 פעם לקו, זה אומר שנבנה כאן משהו נכון לעונה הזאת, אבל שוב, כרגע אנחנו יותר מאוכזבים מההפסד היום ופחות חושבים קדימה. ראינו פה שאנחנו בהחלט לא נופלים מהקבוצות ששיחקו פה. יש לנו מטרה כמועדון להגיע לירוליג ואנחנו בהחלט בדרך הנכונה לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רואה גם את חצי הכוס המלאה. פרנקו/ברני ארדוב

סנטר הפועל ירושלים יניב גרין היה מהבולטים בקבוצה וסיים עם 9 נקודות: "במחצית הראשונה באנו מאוד נחושים, שיחקנו טוב, הוצאנו לפועל, כך השגנו נקודות וירדנו למחצית ביתרון. במחצית שנייה קאזאן עלתה באופן מאוד אגרסיבי, בנוסף לכמה טעויות ואיבודי כדור שלנו, איבדנו את היתרון. לא הצלחנו להוציא לפעול את צורת המשחק שלנו והתרגילים שלנו, הם צופפו את המשחק שלהם. לא הצלחנו לחזור. אני מאוכזב מאוד".

המנכ"ל גיא הראל: "אין ספק שאנחנו מאוכזבים מההפסד. הירוליג היה בהחלט יעד שהצבנו לעצמנו. אבל עכשיו נשאר היורוקאפ, שם אנחנו נתמודד חזק מאוד כל העונה, כמובן יש את הליגה הישראלית, יש לנו עוד הרבה מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully