וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: נטע ריבקין סיימה שביעית בגמר הסרט

25.9.2014 / 21:03

המתעמלת האומנותית רשמה הופעה פחות טובה מהמוקדמות, והסתפקה בציון 16.333 אחרי שהיא שמטה בתרגיל את הסרט

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. AP
הביאה הרבה כבוד. נטע ריבקין/AP

נטע ריבקין עלתה הערב (חמישי) לגמר השלישי שלה באליפות העולם בהתעמלות אומנותית שנערכת באיזמיר, טורקיה, כאשר היא נטלה חלק בתרגיל הסרט, אבל לאכזבתה הרבה היא סיימה ללא מדליה והגיעה רק למקום השביעי.

ריבקין, שעלתה מהמקום השישי במוקדמות אחרי שמוקדם יותר היא השיגה את הציון 17, קיוותה להתברג באחד משלושת המקומות הראשונים, אבל היא לא הצליחה להרשים את השופטים שהעניקו לה הפעם את הציון 16.333. ריבקין, שעלתה להופיע שמינית ואחרונה במעמד הגמר עם צלילי שיר קצבי, ירדה מאוכזבת בסיום התרגיל כשהתברר לה שהיא לא מסיימת עם מדליה. ריבקין ביצעה תרגיל טוב, אבל פספסה מעט בתפיסת הסרט, מה שהביא להפחתה ניכרת בציונה.

עוד שני גמרים לנטע ריבקין באליפות העולם בטורקיה

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. AP
הופעה מצוינת באליפו. נטע ריבקין/AP

בזהב בתחרות זכתה מרגריטה ממון עם 18.566. היא הקדימה את בת ארצה יאנה קודרייבטסבה שקיבלה 18.183. גאנה ריזאטדינובה האוקראינית.

בכל מקרה, הגמר הרביעי של ריבקין יתקיים ביום שישי לאחר שבסיכום ארבעת התרגילים היא דורגה שישית (51.658 נקודות) במוקדמות הקרב רב. היא תופיע לצידה של ויקטוריה פילנובסקי שסיימה 12 במוקדמות עם ציון מצטבר 50.140. בסך הכול במעמד הגמר ישתתפו 24 מתעמלות. כזכור, ביום שלישי האחרון השתתפה ריבקין בשני גמרים נוספים כאשר היא סיימה שישית בתרגיל החישוק ושמינית בתרגיל הכדור.

מוקדם יותר הערב נערך גמר תרגיל האלות שבו רשמה יאנה קודרייבטסבה הרוסייה מדליית זהב שלישית (אחרי הזכייה בכדור ובחישוק). הפעם היא השיגה את הציון 18.750 שהשאיר את מרגריטה ממון בת ארצה שוב עם מדליית הכסף. גאנה ריזטדינובה האוקראינית הסתפקה בארד.

נבחרת ישראל סיימה רביעית בתחרות הקבוצתית בין המדינות אחרי שהיא השיגה את הציון המצטבר 133.939. באופן לא מפתיע רוסיה סיימה ראשונה בפער גדול על שאר הנבחרות, כשהיא מקדימה בדרך את בלארוס ואוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully