וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גרין ביי ביי?

27.9.2014 / 7:30

הפאקרס מגיעים לשיקגו למשחק בו הם חייבים לנצח במוקד המחזור הרביעי. סן פרנסיסקו מארחת את פילדלפיה המושלמת

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Stephen Brasheer, AP
עוד הפסד והפאקרס בצרות צרורות. רוג'רס/AP, Stephen Brasheer

אחרי שהמגמות הראשוניות של העונה התבהרו במחזורי הפתיחה, ה-NFL מגיע ליום המרכזי של השבוע הרביעי של העונה, רבע הדרך עבור רוב הקבוצות, מלבד שש אלה שייהנו כבר עכשיו משבוע החופש. במוקד המחזור ניתן למצוא את המשחק הקריטי בעיר הרוחות בין שיקגו ליריבה ל-NFC צפון, גרין ביי. בנוסף, בולטימור תארח את קרוליינה לקרב קשוח, סן פרנסיסקו חייבת ניצחון מול פילדלפיה המושלמת, דאלאס מחכה לניו אורלינס למפגש מסקרן, אוקלנד ומיאמי משחקות זו מול זו באצטדיון וומבלי ובמאנדיי נייט, ניו אינגלנד מגיעה לארוהד של קנזס סיטי.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: שיקגו - גרין ביי, FOX
ראשון, 20:00: בולטימור - קרוליינה, METV
ראשון, 23:00: סן פרנסיסקו - פילדלפיה, FOX
ראשון, 23:00: מינסוטה - אטלנטה, METV
ראשון, 23:05: סן דייגו - ג'קסונוויל, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: דאלאס - ניו אורלינס, 5+ לייב ו-HD

ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. Matt Slocum, AP
יכול לחגוג במפרץ? ניק פולס/AP, Matt Slocum

20:00:

שיקגו (1:2) - גרין ביי (2:1)

הברס התחילו את העונה ברגל שמאל, אבל עלו על הגל והשיגו שני ניצחונות חוץ מרשימים במיוחד בסן פרנסיסקו ואצל הג'טס. עכשיו הם חוזרים הביתה לקרב ענק נגד הפאקרס החבולים, שיודעים שאחרי התצוגה ההתקפית האיומה בדטרויט ועם הפסד נוסף, הם עלולים להסתבך באמת. לשתי היריבות הללו יש היסטוריה מאוד מאוד ארוכה והמפגש הקרוב יהיה ה-189 בהיסטוריה, כאשר הפאקרס ניצחו בשבעה משמונה המפגשים האחרונים.

יוסטון (1:2) - בפאלו (1:2)

שתי קבוצות שהתעוררו מהחלום ביום ראשון החולף. יוסטון חטפה בניו יורק מהג'איינטס ואילו הבילס נעצרו בביתם נגד סן דייגו ולא הזכירו כלל את הקבוצה שהפתיעה בשיקגו וטיילה מול מיאמי בשני המחזורים הקודמים. להתקפת הריצה המצוינת של הטקסאנס היה מאוד קשה להסתדר נגד הג'איינטס ללא אריאן פוסטר הפצוע והוא אמור לחזור ולפגוש מולו את אחת מהגנות הריצה הטובות בליגה.

אינדיאנפוליס (2:1) - טנסי (2:1)

אחרי פתיחת עונה לא סימפטית, שכללה הפסדים צמודים בדנבר ומול פילדלפיה, הקולטס ניצלו את המפגש מול ג'קסונוויל הגרועה והתפוצצו, כאשר אנדרו לאק ממשיך לשפץ את המספרים שלו ומוביל בינתיים את התקפת המסירה הרביעית בטיבה בליגה בכמות יארדים. עכשיו מצפה לאינדי מבחן יותר קשה, מול קבוצה שפתחה עם ניצחון חוץ מרשים נגד קנזס סיטי, אבל מאז נעלמה לחלוטין. הטייטאנס יודעים שההזדמנויות שלהם הולכות ונגמרות ובינתיים מציגים הגנת מסירה מעולה, שתנסה להתמודד עם לאק. בימי פייטון המפגש הזה היה בשליטה כמעט מלאה של הקולטס, שניצחו 18 מ-22 המפגשים האחרונים, כולל גם את כל הארבעה תחת אנדרו לאק.

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Michael Conroy, AP
עוד לא הפסיד לטנסי. לאק/AP, Michael Conroy

בולטימור (1:2) - קרוליינה (1:2)

בסאנדיי נייט האחרון, הפנתרים גילו כמה קשה להתמודד מול הקבוצות הקשוחות מה-AFC צפון וחטפו בבית מפיטסבורג. הפעם הם יצטרכו לעשות זאת במשחק חוץ, אצל הרייבנס, שהשיגו ניצחונות רצופים על שתי היריבות לבית פיטסבורג וקליבלנד, שם חגגו בזכות שער שדה מכריע בשנייה האחרונה. זה הולך להיות קרב עיקש בין שתי הגנות טובות מאוד, כאשר גם היכולת של ג'ו פלאקו, שלא מבריק בינתיים, להתמודד עם הלחץ של הפנת'רס והיכולת של קאם ניוטון לעשות את אותו דבר מן העבר השני, תהיה מכרעת. אבל מעל הכול, זה יהיה המפגש בין סטיב סמית', ששיחק במדי הפנת'רס למעלה מעשור, לאקסית אותה הוא כל כך רוצה לנצח.

ניו יורק ג'טס (2:1) - דטרויט (1:2)

הסילונים שוב לא מצליחים למנף את עצמם ואחרי שפתחו עם ניצחון, הם הפסידו שני משחקים רצופים ורואים איך בית בורח לאט לאט. שני ההפסדים הללו הגיעו מול יריבות מה-NFC צפון הקשה ועכשיו מחכה לניו יורק מפגש שלישי, הפעם מול הליונס. הקבוצה מעיר המכוניות מעודדת מהיכולת ההגנתית בניצחון היוקרתי על גרין ביי ותנסה להמשיך במומנטום. זה יהיה מפגש בין הגנת הריצה הטובה בליגה (ג'טס) להגנה מספר שתיים (ליונס) ביארדים.

פיטסבורג (1:2) - טמפה ביי (3:0)

אחרי ההפסד הכואב בבולטימור, בו לא שמה טאצ'דאון התקפי וסיפקה רק שש נקודות, הגיעה ההתפוצצות של הסטילרס בקרוליינה ועם 37 נקודות, הם לפתע חזרו למאזן חיובי. הבונוס שלהם מגיע עכשיו, בדמות משחק נוח על הנייר מול הבאקנירס החלשים, שמציגים את התקפת המסירה הגרועה בליגה ועלולים לעלות ללא ג'וש מקאון שסוחב פציעה, כאשר את מקומו יתפוס מייק גלנון. גם למארחים יש לא פצועים ובראשון ריאן שזאייר ואייק טיילור, שנפגעו בניצחון על הפנת'רס. טמפה הושפלה עם 56 ללא מענה עד שצימקה מעט מול אטלנטה בחמישי שעבר ואולי המנוחה הארוכה תאפשר לה להציג כוחות מחודשים.

אוקלנד (3:0) - מיאמי (2:1)

הריידרס היו רחוקים דגל צהוב אחד משוויון דרמטי בשניות הסיום במשחק החוץ שלהם מול ניו אינגלנד, אבל בסופו של דבר יצאו גם מפוקסבורו ללא כלום והם ממשיכים לחפש ניצחון בכורה ואולי ימצאו אותו דווקא במשחק אותו הם "מארחים" באצטדיון וומבלי בלונדון. הגנת המסירה שלהם עובדת היטב ומדורגת בצמרת הליגה, אבל כל שאר חלקי הקבוצה תקועים עמוק מאוד בתחתית מבחינת היארדים וזה כולל את משחק המסירה של הרוקי דרק קאר. גם הדולפינס מציגים הגנה אווירית לא רעה בכלל, אבל הם מאוד מאכזבים. אחרי ניצחון ענק על ניו אינגלנד במחזור הפתיחה הגיעו שתי התפרקויות ונראה שגם העונה הדולפינים לא הולכים לשום מקום טוב. מיאמי ניצחה בעשרה מ-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל כל ארבעת אלה שהיו מאז ספטמבר 2007.

אצטדיון וומבלי לונדון במשחק בין סן פרנסיסקו פורטי ניינרס ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
ה-NFL חוזר לוומבלי/GettyImages

23:05-23:25:

סן דייגו (1:2) - ג'קסונוויל (3:0)

הצ'ארג'רס בוודאי אוכלים את עצמם על הקאמבק המאוחר שאפשרו לאריזונה במחזור הפתיחה. בלעדיו, הם היו במצב אידיאלי לעלות ל-0:4 כבר. במקום, הם יסתפקו גם ב-1:3 אליו הם צפויים להגיע אחרי המפגש מול הקבוצה החלשה ב-NFL. סן דייגו מגיעה אחרי ניצחון ענק על סיאטל וניצחון נוסף נהדר בבפאלו ופוגשת יריבה שחטפה עד כה 109:44 בתוצאה הכוללת של שלושת משחקיה. הג'אגוארס אחרונים בליגה ביארדים גם בהגנת הריצה וגם בהגנת המסירה ובמקום הלפני אחרון בהתקפת הריצה. על הפנים. אולי הרוקי בלייק בורטלס, שבשבוע שעבר החליף את צ'אד הני והציג שיתוך פעולה לא רע עם אלן הורנס, ימשיך לקבל קרדיט.

מינסוטה (2:1) - אטלנטה (1:2)

החיים קשים בלי אדריאן פיטרסון. הכוכב של הווייקינגס כנראה כבר לא יחזור לקבוצה לאחר המעצר שלו, ספק אם בכלל ישוב ל-NFL ובלעדיו, מינסוטה שמה 16 נקודות על הלוח בשני המשחקים האחרונים גם יחד, מול ההגנות החלשות של ניו אינגלנד וניו אורלינס. ואם זה לא הספיק, הרי שמאט קאסל סיים את העונה בגלל פציעה ומעכשיו, זו הקבוצה של הרוקי טדי ברידג'ווטר. אטלנטה לעומתה, התעללה בטמפה ביי בג'ורג'יה דום האהוב עליה כל כך וכעת יוצאת לשני משחקי חוץ קרירים הרבה יותר, תחילה במינסוטה ולאחר מכן בניו יורק אצל הג'איינטס. הפאלקונס יודעים שכל משחק הוא קריטי במאבק שלהם ב-NFC דרום מול קרוליינה וניו אורלינס וינסו לנצל את העובדה ששתי היריבות עדיין לא נכנסו לעניינים בצורה מלאה ולרשום עוד ניצחון.

סן פרנסיסקו (2:1) - פילדלפיה (0:3)

מי היה מאמין שאלו יהיו המאזנים עמם שתי הקבוצות יגיעו למשחק הזה באצטדיון החדש בסנטה קלרה? הניינרס הציגו הגנה אופורטוניסטית במשחק הפתיחה אצל דאלאס, אבל מבחינה התקפית קולין קפרניק ופרנק גור בקושי מספקים משהו ואחרי ששיקגו עקצה במשחק פתיחת האצטדיון לפני שבועיים עם קאמבק ענק ברבע האחרון, הגיע עוד הפסד באריזונה, כאשר הקבוצה של ג'ים הארבו נראית רפויה ולא ממושמעת. פילי לעומת זאת, נהנית מכל רגע. האיגלס הפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שפותחת עם 0:3 למרות פיגור של לפחות עשר נקודות בכל משחק, כאשר השיגה את ה-W בקרב הפכפך ומרתק מול וושינגטון. פילדלפיה לא מפחדת מכלום ונראה שהשחקנים ממשיכים לקלוט את השיטה של צ'יפ קלי, כאשר התקפת המסירה תחת ניק פולס נמצאת במקום השני בליגה. האיגלס שמו 101 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים.

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Tony Avelar, AP
לא יכול להרשות עוד הפסד ביתי. קפרניק/AP, Tony Avelar

דאלאס (1:2) - ניו אורלינס (2:1), בין ראשון לשני, 3:30

אחרי מחזור ראשון נורא מול סן פרנסיסקו בבית וניצחון חוץ נאה בטנסי, דאלאס כבר ראתה איך היא מפסידה לאוסטין דייויס האלמוני מסנט לואיס, לאחר שנקלעה לפיגור 21:0. למזלם של הקאובויס, יש להם את דמארקו מארי, שפתח את העונה מצוין והחזיר אותם לעניינים ולניצחון חשוב. ההגנה החלשה עד מאוד של דאלאס, שבקושי הצליחה לעצור את דייויס, תצטרך להבין מה עושים מול דרו בריס, שדווקא כשהוא לא הבריק הצליח להוביל את הסיינטס לניצחון על מינסוטה לאחר שני הפסדי חוץ דרמטיים מאוד שפתחו את העונה. השנים האחרונות הן בשליטה מוחלטת של הקדושים, שניצחו את דאלאס בשמונה מתשעת המפגשים האחרונים.

קנזס סיטי (2:1) - ניו אינגלנד (1:2), בין שני לשלישי, 3:30

יופי של משחק לסגור איתו את המחזור, כאשר שתי קבוצות שהגיעו לפלייאוף האחרון ומתקשות להרשים העונה ינסו להמשיך את המומנטום מהניצחון במחזור האחרון. הצ'יפס חגגו במיאמי וחזרו להציג את היסודות שאפיינו את הריצה הטובה שלהם בעונה שעברה ובראשם, ההגנה האיכותית. מנגד, התקפת הפטריוטס נמצאת בחלק התחתון של הליגה גם בריצה ובעיקר, במסירה, נתון מאוד לא שגרתי עבור טום בריידי. ניו אינגלנד גירדה ניצחון על אוקלנד בשבוע שעבר ולמרות שהיא מאוד בינונית בינתיים, היא גם יכולה לחזור למקום אותו היא מכירה כל כך בראשות הבית כבר עם סיום המחזור הזה. דווקא הגנת המסירה של הפטריוטס נמצאת במקום הראשון בליגה בינתיים ביארדים ואלכס סמית' ינסה להתמודד איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully