וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: ריבקין שישית בחישוק ושמינית בכדור

23.9.2014 / 20:26

הישראלית סיפקה הופעה טובה באליפות העולם, קיבלה 17.5 בחישוק ו-17.133 בכדור, אך לא הצליחה לסיים עם מדליה בגמרים

נטע ריבקין, התעמלות אומנותית, ישראל. רויטרס
שיפרה את התוצאה מהמוקדמות. ריבקין/רויטרס

נטע ריבקין סיימה היום (שלישי) במקום השישי בגמר תרגיל החישוק ובמקום השמיני בגמר תרגיל הכדור באליפות העולם שנערכת באיזמיר, טורקיה. המתעמלת האומנותית הבכירה, שסיימה את תרגיל המוקדמות בחישוק עם הציון 17.325, שיפרה את ההופעה שלה הערב וקיבלה 17.5. ריבקין הופיעה עם השיר still loving you של סקורפיונס והציגה תרגיל נקי מטעויות, אך יריבותיה הרוסיות רשמו הופעה טובה יותר.

מי שזכתה במדליית הזהב היא יאנה קודרייבטסבה הרוסייה, שגם היא שיפרה את ההופעה שלה לעומת המוקדמות, וסיימה עם 18.816. בת ארצה מרגריטה ממון הגיעה שנייה עם 17.500. הקוריאנית ג'יי יאון סון קיבלה את הארד.

בהמשך הערב הופיעה ריבקין גם בגמר תרגיל הכדור לצלילי מוסיקה קלאסית, וטעות קטנה במהלך התרגיל עלתה לה ביוקר עם ציון 17.308 שדירג אותה תחילה במקום השביעי הכללי. אלא שהישראלית ערערה על הציון, והערעור הוליד הפחתה ל-17.133 שמיקם אותה במקום האחרון בגמר. קודרייבטסבה השלימה זהב שני עם 18.433, ממון הוסיפה לעצמה עוד מדליית כסף והבלארוסית מליטינה סטניוטה עלתה על הפודיום עם ארד.

ביום רביעי תופיע הישראלית במוקדמות תרגילי האלה והסרט במטרה להשתחל לגמרים נוספים בתרגילי המקצועות הבודדים ובגמר הקרב-רב בו היא מדורגת נכון לעכשיו במקום השביעי הכללי אחרי שני תרגילים. ויקטוריה פילנובסקי מדורגת כעת במקום ה-12 כאשר 24 הראשונות מעפילות לגמר שייערך ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully