וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מצ'י: "כבוד גדול למכבי תל אביב להשתתף בגביע הביניבשתי"

23.9.2014 / 17:57

הצהובים המריאו לברזיל למסע בן 17 יום ויתמודדו נגד פלמנגו. וויצ'יץ': "הולך להיות מרגש לפגוש את לברון ג'יימס ודיוויד בלאט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים למשימה. וויצ'יץ' ופניני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב יצאה היום (שלישי) למסע בן 17 יום בברזיל ובארצות הברית כאשר הצהובים יערכו ארבעה משחקים: שניים נגד פלמנגו הברזילאית בקרב על הגביע הבין-יבשתי מול קהל של כ-15 אלף צופים, וכן יקיימו משחק חגיגי נגד קליבלנד בפרימיירה של דיוויד בלאט ומשחק נוסף בברוקלין נגד הנטס. במקביל, הצהובים שרוצים להרחיב את מערך הפעילות שלהם בחו"ל, יערכו מפגשים עם הקהילות היהודיות ומנהיגיהן בריו, סאו פאולו, קליבלנד וניו יורק.

שחקן האימונים של מכבי תל אביב, ג'וזף פורטה, הצטרף למסע של הקבוצה. מטעם חברי ההנהלה המריאו יושב ראש המועדון, שמעון מזרחי וחבר ההנהלה נמי גולדשטיין, אולם בהמשך צפויים להצטרף גם חברי הנהלה נוספים. מנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ', אמר עם היציאה: "זה מסע שתוכנן לפני כמה שנים ועכשיו זה מתחיל עבורנו וזה חשוב מאוד. יש לנו משחק מול קליבלנד ונשחק מול לברון ג'יימס ובלאט. זה הולך להיות משחק מרגש".

דורון ג'מצ'י, מנהל קשרי הקהילה שהצטרף לנסיעה, סיכם: "זו תחושה מרגשת כי מדובר על גביע שלא כל יום מגיעים אליו. זה כבוד גדול למכבי. הפעם האחרונה הייתה ב-1981 כשמכבי זכתה בגביע הבין יבשתי. זה כבוד למועדון. לא פחות חשוב זה שנפגוש את הקהילות המקומיות ולעבור את החגים עם הקהילות היהודיות שם. זה מסע מורכב שאני מקווה ומשוכנע שיהיו לו הצלחות גם בהיבטים המקצועיים וגם בהיבטים לא פחות חשובים".

דורון ג'מצ'י, טל ברודי. Hi- D
מתרגשים. ג'מצ'י וברודי/Hi- D

ג'רמי פארגו ציין עם היציאה: "מצפה לנו מסע ארוך, אבל כולנו מצפים לזה. זו הזדמנות נהדרת עבורנו להתגבש כקבוצה ולהתכונן למה שמצפה לנו בהמשך העונה. אנחנו מסתדרים מצוין אחד עם השני ואני לא חושב שיהיו לנו קונפליקטים. גם אם יהיו, אנחנו נתמודד איתם כמו גברים, אבל לא מדובר רק במסע. המשחקים בברזיל והשגת הניצחונות מולם חשובים לנו. אנחנו מתכוננים לקראתם ובבוקר ערכנו אימון לקראת המשחק. לאחר שננחת, יהיו לנו עוד מספר ימים להתאמן לקראת המשחק בברזיל, כך שנוכל להגיע למשחק מוכנים. פלמנגו תגיע כדי לנצח. הבנתי שההיכל שם יהיה מלא והאווירה שם חמה. לכן נצטרך להגיע למשחק מוכנים".

לגבי סיכוייה של מכבי תל אביב לזכות בגביע הביניבשתי, אמר פארגו: "אני מאוד אוהב את הקבוצה שלנו ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב נגדם. יש לנו קבוצה אתלטית כך שאנחנו יכולים לעשות מספר דברים בפן ההגנתי. אנחנו צריכים להתמקד בלהיות עצמנו ולקוות שזה יהיה מספיק כדי לנצח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חותם למעריצים. פיני גרשון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully