וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שאלה של אופי

23.9.2014 / 9:20

שיקגו ניצחה 19:27 בניו יורק את הג'טס במאנדיי נייט. הברס נהנו משני טאצ'דאונים של ג'יי קאטלר ומרטלוס בנט, הסילונים בעיקר עשו טעויות שעלו להם ביוקר

מרטלוס בנט ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Jason Mille, GettyImages
ניצחון חוץ יקר. קאטלר/GettyImages, Jason Mille

ניו יורק ג'טס (2:1) - שיקגו (1:2) 27:19

איזה הפסד אכזרי לג'טס, שפשוט שמטו את המשחק הזה מהידיים שלהם פעם אחר פעם. מנגד, הדובים עם ניצחון חוץ שני ברציפות והמון אופי.

32 שניות חלפו עד שג'ינו סמית' מסר היישר לריאן מאנדי וזה רץ 45 יארד לפיק סיקס. חמש דקות מהפתיחה זה כבר היה 0:14, אחרי שג'יילן סונדרס איבד את הפאנט שנשלח לעברו וג'יי קאטלר ניצל זאת כדי למצוא את מרטלוס בנט באנדזון בפעם הראשונה במשחק.

הג'טס לא ויתרו והצליחו לצמק ל-17:13 לקראת ההפסקה מטאצ'דאון של ג'רמי קרלי ובדרייב הבא של שיקגו נשדד מהם טאצ'דאון הגנתי, לאחר שקאטלר פימבל והכדור הוחזר לאנדזון, אבל השופטים שרקו ברגע שהכדור יצא מהידיים של הקוורטרבק והמהלך הופסק.

שיקגו התעוררה מחדש ובדרייב הראשון של המחצית השנייה קאטלר ובנט התחברו לטאצ'דאון שני במשחק, לפני שג'ינו סמית' מסר שוב לידיים הלא נכונות, הפעם אלה של קייל פולר, שחטף אותו בתוך האנדזון. הג'טס הצליחו לצמק בכל זאת, עם שני שערי שדה, אבל איבדו הזדמנויות נהדרות לחטוף את קאטלר ולבצע מהפך. בסופו של דבר, ניו יורק יצאה לדרייב אחרון ומהלך גדול של גרג סלאס, עם תפיסה ל-51 יארד, הביא אותם לרד-זון, אבל שם הם בזבזו את כל ארבע ההזדמנויות והמשחק נגמר.

קאטלר סיים עם 225 יארד, צמד ואיבוד. אלשון ג'פרי תפס 105 יארד. ג'ינו סמית' רשם 316 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. ג'רמי קרלי השיג 81 יארד באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully