וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "מאוכזב מהיכולת ומהתוצאה, בניון חסר"

22.9.2014 / 22:59

מאמן מכבי חיפה מצפה לשובו של הקפטן. קינן אופטימי: "אפשר להתחרות במכבי ת"א". אידריסו שהורחק יחמיץ את מכבי ת"א?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פתיחת העונה המשכנעת של מכבי חיפה העלתה את רף הציפיות לשמיים, אבל הערב (שני) הירוקים קיבלו תזכורת כואבת לכך שהכתרים שקשרו להם אולי היו מוקדמים מדי. חיפה נוצחה 1:0 בידי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, ירדה למקום השביעי בליגה ובעיקר ספגה מכה מוראלית.

האוהדים המשיכו במחאה ורק כ-1,000 מהם פקדו את טדי וראו את הקבוצה הביתית שולטת ומסוכנת הרבה יותר. שלומי אזולאי, אקס הירוקים, קבע את תוצאת המשחק עם שער יפה בדקה ה-56 לאחר דאבל פס עם עומר נחמני. קובי מויאל נכנס לדקות ראשונות מול קבוצתו לשעבר, ספג שריקות בוז כל אימת שנגע בכדור ואף הוא לא הושיע את הירוקים.

אם זה לא הספיק, מוחמדו אידריסו ספג כרטיס אדום ישיר שניות לפני השריקה אחרי פגיעה בדושאן מאטוביץ'. כעת ימתין אידריסו להחלטת ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, כאשר ישנה סבירות שבשל האדום הישיר, כמו גם בשל העובדה שמחא כפיים לשופט לירן ליאני בהפגנתיות לאחר ההרחקה, הוא יספוג עונש השעיה של יותר ממשחק אחד, מה שיגרום לו להחמיץ את ההתמודדות מול מכבי תל אביב בבלומפילד בעוד שני מחזורים. במחזור הקרוב חיפה תשחק מול הפועל פתח תקוה ותיאלץ להסתדר בוודאות ללא החלוץ הקמרוני. בכל מקרה, בחיפה מאוד לא אהבו את התנהגותו של השחקן ולא מתכוונים לעבור על האירוע לסדר היום.

בסיום המשחק עיכבה המשטרה 2 חשודים בהחזקת סם, חשוד בהתחזות לעיתונאי וכן נתפסו ונשפכו 46 בקבוקי משקאות אלכוהוליים.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סטנוייביץ'/ברני ארדוב

"אני מאוד מאוכזב מהצורה שבה שיחקנו ומהיכולת", אמר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' בסיום. "נתכונן למשחק הבא. שיחקנו תחת לחץ, זה היה משחק שונה. יש לנו הרבה עבודה כדי לשנות את, יוסי חסר לנו. יוסי הוא המנהיג שלנו, הוא יכול להרים את האווירה אצלנו. אשמח מאוד לראות אותו חוזר כמה שיותר מהר. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה ומהמשחק כולו, אבל פנינו למשחק הבא".

עוד מסטנוייביץ': "זו לא אותה קבוצה מהשבוע שעבר, שלטנו אבל לא שיחקנו טוב. היה משחק קשה, היו דברים רעים ולא הצגנו רמה טובה. כשאתה מפסיד, כל הבעיות צפות. במחצית הראשונה לא נתנו להם הזדמנויות, אבל ברבע שעה הראשונה של המחצית השנייה היו לנו בעיות בהגנה. זה היה מבחן ואני מאוכזב. לא היה לנו שחקן מאחור שירגיע. בית"ר קבוצה צעירה עם אנרגיות טובות. הם נתנו רבע שעה מדהימה שהכריעה את המשחק. מאידריסו אני מאוכזב ונראה מה נעשה, חייבים לעשות משהו בנדון. נחליט בתוך המועדון מחר".

דקל קינן הוסיף: "לא חשבתי שנפסיד, אנחנו מגיעים לכל מגרש כדי לנצח. לא הגיע לנו לנצח. משחקים כאלה צריך לדעת לא להפסיד ונצטרך לקחת את הנקודות במקום אחר. קשה לי להסביר על רגל אחת מה קרה לנו. לא היינו מספיק טובים. בשבוע שעבר שיחקנו הרבה יותר טוב והגענו להרבה יותר מצבים. זו עונה ארוכה, אני בטוח שננצח בעוד הרבה מגרשים. אנחנו יכולים להתחרות עם מכבי תל אביב, אבל אנחנו צריכים להיות יציבים לאורך זמן, לצבור נקודות ברצף ולראות מה יהיה בהמשך הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מוחמדו אידריסו מכבי חיפה מול אלי דסה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ייענש? אידריסו, מימין/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully