וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טולוך הסתלבט על רוג'רס אחרי סאק, וקרע את הרצועה

22.9.2014 / 20:05

הליינבקר של דטרויט חגג עם חיקוי של פרסומת שעשה הק"ב של גרין ביי ושילם ביוקר. הארבו אישר: דניס פיטה גמר את העונה

בווידיאו: החגיגה שעלתה ביוקר

החטא ועונשו, גרסת ה-NFL: במהלך הרבע הראשון של המשחק בו דטרויט ניצחה אמש (ראשון) את גרין ביי 7:19, השיג סטיבן טולוך סאק על ארון רוג'רס. מיד לאחר מכן, קם הליינבקר של הליונס והחל לחגוג את הסאק שלו עם חיקוי של ריקוד מפרסומת שעשה רוג'רס ל"Discount Double Check". טולוך שילם על המפגן המלגלג הזה ביוקר רב, כאשר במהלך החגיגה הוא נפגע בברכו השמאלית והיום, לאחר צילום שעבר, התברר כי הוא קרע את הרצועה הצולבת.

"לצערי, זה קרה לי. אבל אני לא מובך. כולנו חוגגים כשאנחנו עושים משהו טוב במשחק", אמר טולוך, שהוצב ברשימת הפצועים ולראשונה בתשע העונות שלו בליגה (131 משחקים רצופים), ייאלץ לשבת בחוץ. מאמן דטרויט, ג'ים קולדוול, אמר: "זה הפסד גדול עבור הקבוצה. לצערנו, פציעות קורות פעמים רבות במשחק שלנו. זה פשוט חוסר מזל, אבל לא אבקש מהשחקנים להפסיק לחגוג. ההתלהבות היא חלק מהעסק". הליונס גם החליטו לשחרר את הבועט הרוקי שלהם, נייט פריז, שהחטיא ארבע משבע הבעיטות שלו העונה (כל ההחטאות היו מ-40 יארד ומעלה). במקומו הוחתם אלכס הנרי.

עוד חדשות מהליגה:

* דניס פיטה, הטייט אנד של בולטימור, נפצע בירך במהלך הניצחון על קליבלנד, עבר ניתוח וגמר את העונה. פיטה רשם רק ארבע הופעות בעונה שעברה בגלל פציעה.

* לאחר ההפסד של דנבר לסיאטל, מגן הפינה של הברונקוס, כריס האריס, החמיא לקוורטרבק שניצח אותו: "ראסל ווילסון הוא הקוורטרבק הכי טוב ששיחקנו מולו העונה. אני לא יודע למה כל הזמן כולם מדברים על אנדרו לאק. ווילסון יותר טוב ממנו".

* בסן פרנסיסקו זועמים על השיפוט, שלטענתם עלה להם בשני ההפסדים האחרונים: "כמות השריקות נגדנו עלתה וכמות השריקות שקיבלנו אפילו לא קרובה לזה", התלונן אנקואן בולדין, "זה מאוד ברור לי. כל שבוע אותו סיפור ובליגה רק אומרים 'טעינו' ולא עושים שום דבר עם החרא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully