וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב נוחת בישראל, אסולין יחתום?

21.9.2014 / 10:11

הבעלים שב מחודש וחצי בארה"ב במטרה להחתים את החלוץ. 14 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במשחק מול מכבי חיפה

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, צפוי לנחות היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים בישראל, לאחר שהות של כחודש וחצי בארצות הברית. טביב יגיע למשחקה של קבוצתו מול מכבי חיפה, שייערך מחר באצטדיון טדי, אולם עוד קודם לכן, הוא ינסה כבר הערב לסכם את תנאיו של החלוץ ליאור אסולין, ששוחרר מהפועל פתח תקוה. בבית"ר מעריכים כי לא תהיינה בעיות מבחינה כספית ומה שעלול לטרפד את העסקה היא דרישת הקבוצה לסעיף יציאה מהחוזה בחודש ינואר או סעיפי משמעת שיוכנסו לחוזה. אם השחקן יצטרף, הוא עשוי להיות בסגל כבר למשחק מחר. אם אסולין לא יחתום לבסוף בבית"ר, הוא צפוי להצטרף לעירוני קרית גת, מוליכת הליגה הלאומית, עם חוזה ארוך טווח.

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהצטרף לפתח תקוה הוא איציק כהן. סוכנו של החלוץ, אבי נמני, מחפש לשחקן קבוצה שתקלוט אותו לפני סיום מועד ההעברות. מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד התעניינו בכהן, אך כרגע ישנם פערים כספיים בין הצדדים, כאשר טביב כבר הודיע כי לא יהיה מוכן להשתתף בשכרו של השחקן. במידה שכהן יישאר בבית"ר, הוא עשוי להישלח להתאמן בנפרד משאר השחקנים ברגע שלא יהיה בתכניות המקצועיות של המאמן. לכן שני הצדדים מעוניינים שיעבור.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
או בית"ר, או קרית גת. אסולין/ברני ארדוב

היום תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק. האימון הוקדם עקב אזכרת אביו של שלומי אזולאי. הקשר צפוי לפתוח בהרכב, כאשר עדיין קיימת התלבטות בין עומר נחמני לעומר אצילי. אופיר קריאף לא ייכלל בסגל עקב השבר בידו.

אזולאי אמר: "מכבי חיפה קבוצה מדהימה ולא יהיה לנו קל. הוכחנו נגד הפועל באר שבע שאנחנו קבוצה אנרגטית ותוססת ואנחנו חושבים רק על ניצחון, אבל ברור לנו שמצפה משחק קשה מאוד. עדיין לא עשינו כלום ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו משחק אחרי משחק, כדי שבאמת נוכל לכוון למטרות שהמועדון הזה מכוון".

אזולאי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובשבילו המפגש מול הירוקים סמלי במיוחד: "אבא שלי תמיד ליווה אותי והמשחק מול מכבי חיפה, עם בית"ר בטדי, מסמל הרבה בשבילי. אני תמיד רוצה להצליח בשבילו ובשביל המשפחה שלי, יודע כמה זה היה חשוב לו וכמה זה חשוב להם. אני באמת עושה את הכל ונותן את כל מה שיש לי כדי שזה יקרה, אני מאמין רק בעבודה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ימלאו את טדי? אוהדי בית"ר/מגד גוזני

על העובדה כי לקח קשה את ההחטאה לקראת סיום המשחק בבאר שבע אמר אזולאי: "אני תמיד לוקח קשה. אני נלחם על הקריירה והמקום שלי בבית"ר ולוקח דברים ללב. העונה הזאת מאוד משמעותית עבורי, קיבלתי הזדמנות בבית"ר ואני רוצה לקחת אותה בשתי ידיים ולהיות שחקן משמעותי במועדון. אני מאמין בעצמי ובמועדון שהשנה באמת אנחנו נעשה עונה טובה שתגרום לאוהדים להיות גאים. הם כל הזמן אומרים שהם רוצים שנחזיר להם את הכבוד ובגישה הזאת אנחנו עולים לשחק".

כ-14 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי מחר. 1,000 מהם אוהדי מכבי חיפה, כאשר בבית"ר מעריכים כי הכמות הרגילה של 3,000-3,500 אוהדי חיפה יגיעו לטדי. בבית"ר מעריכים כי 23-25 אלף איש יגיעו למשחק ובסך הכל צפויה לקבוצה הכנסה של 1.5 מיליון שקלים. המשטרה הסכימה להוריד מעט את כמות אנשי האבטחה מ-600 ל-530.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully