וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: בוקולי ודגני מחוץ לסגל, תורג'מן יפתח

סטנוייביץ' הפתיע באימון המסכם: אבוחצירא על הספסל, מויאל ועמאשה בסגל. המאמן: "אחרי המשחק אדע על מי לסמוך". נחמני ימשיך בהרכב בית"ר, המשטרה ביקשה: לא להגיע ברכבים פרטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה: 98. מכבי חיפה מובילה 29:40, עוד 28 משחקים הסתיימו בתיקו.

* זה יהיה המשחק ה-50 בין הקבוצות שבית"ר מארחת. הירושלמים מובילים 17:19, 13 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו – חיפה מובילה 1:5 בסיכומם.

* המפגש האחרון שלא הוכרע היה 0:0 בטדי בינואר 2011.

* מכבי חיפה פתחה 7 פעמים את העונה עם רביעיית שערים לזכותה – ואף פעם לא הפסידה במחזור השני אחרי פתיחה כזו (חמישה ניצחונות ושני תיקו).

* בתשעת המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים בטדי בעונה שעברה, רק קבוצה אחת הבקיעה. שש פעמים זו הייתה בית"ר. האחרון שזה לא קרה לו היה מנחם קורצקי, שעשה שם 1:1 עם הפועל רעננה.

* אם מכבי חיפה תבקיע, זה יהיה השער ה-50 לזכותה במשחקים בהם שפט אותה לירן ליאני (יש לה איתו 65 אחוזי הצלחה, אגב).

נתונים: דריבליסט

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
כבר הרבה זמן לא ראינו תיקו ביניהן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

היום תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק. האימון הוקדם עקב אזכרת אביו של שלומי אזולאי. הקשר צפוי לפתוח בהרכב, כאשר עדיין קיימת התלבטות בין עומר נחמני לעומר אצילי. אופיר קריאף לא ייכלל בסגל עקב השבר בידו.

אזולאי אמר: "מכבי חיפה קבוצה מדהימה ולא יהיה לנו קל. הוכחנו נגד הפועל באר שבע שאנחנו קבוצה אנרגטית ותוססת ואנחנו חושבים רק על ניצחון, אבל ברור לנו שמצפה משחק קשה מאוד. עדיין לא עשינו כלום ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו משחק אחרי משחק, כדי שבאמת נוכל לכוון למטרות שהמועדון הזה מכוון".

כ-14 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי מחר. 1,000 מהם אוהדי מכבי חיפה, כאשר בבית"ר מעריכים כי הכמות הרגילה של 3,000-3,500 אוהדי חיפה יגיעו לטדי. בבית"ר מעריכים כי 23-25 אלף איש יגיעו למשחק ובסך הכל צפויה לקבוצה הכנסה של 1.5 מיליון שקלים. המשטרה הסכימה להוריד מעט את כמות אנשי האבטחה מ-600 ל-530. המשטרה ממליצה לאוהדים להגיע לאצטדיון בתחבורה ציבורית ולא להתקרב לאזור עם כלי רכב פרטיים.

מכבי חיפה:

"המשחק בטדי הוא משחק חשוב. אם ננצח, זה אומר שאנחנו יכולים לדבר על המטרות שלנו. אחרי המשחק הזה אדע על מי לסמוך עד הסוף ועל מי לא. תבואו אגרסיביים, עם הרבה מוטיבציה כמו שהגעתם עד היום, וכך נוכל לנצח", כך אמר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' לשחקניו באסיפה שקיים לקראת המשחק. סטנוייביץ' שם גם דגשים טקטים לקראת המשחק והיום קיים את האימון המסכם. שמעון אבוחצירא ורובן ראיוס, שנטשו אתמול את האימון, נבדקו והתברר כי הם סובלים ממכות קלות בלבד. יחד עם זאת, המאמן תרגל היום את אלון תורג'מן במקום אבוחצירא. מוחמד כליבאת ייעדר מהסגל בגלל מתיחה ו-ויאם עמאשה יחליפו. קובי מויאל שחזר מפציעה ושיחק השבוע 90 דקות מול אחי נצרת ייכלל בסגל לקראת המשחק מול האקסית, על חשבון גוסטבו בוקולי. אוראל דגני שוב לא יתלבש.

אוהדי מכבי חיפה רכשו מאות בודדות של כרטיסים לקראת המשחק. ארגון "הקופים הירוקים" עדיין קורא להחרמת המשחק וההערכה היא כי הכרטיסים נרכשו על ידי אוהדים מאזור ירושלים או אוהדים שאינם משתייכים לארגון. חלק מהשחקנים ציינו אתמול: "למרות שלא השמענו את דעתו באופן פומבי, רבים מאיתנו תומכים בדברים שהשמיע דקל קינן. למרות זאת, ברור שהאוהדים יחסרו לנו במשחק כל כך חשוב". יוסי בניון, שלא ייכלל בסגל, ממשיך בתהליך השיקום שלו. בחיפה לא מתכוונים לקחת סיכון ולשתף אותו כבר מול הפועל פתח תקוה, אלא לאפשר לו שיקום הדרגתי שיחזיר אותו למשחק מול מכבי תל אביב לאחר פגרת הנבחרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יהיה כשיר. רובן ראיוס/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ססאר ארסו

למכבי חיפה יש התקפה קטלנית. היא עדיין לא מאוזנת, אבל מגיעה להרבה מצבים ומבקיעה בכל משחק. ראיוס, עזרא ואידריסו צפויים לסכן את הגנת בית"ר והפיקוד של ארסו על החלק האחורי, משחק הלחץ והיציאה קדימה אמור להיות מאוד משמעותי.

מכבי חיפה: חן עזרא

קשר מכבי חיפה רשם ירידה משמעותית מבחינת המספרים בעונה החולפת, אבל היו לכך גם סיבות - פציעה, ירידה ביכולת הקבוצתית וחוסר איזון בסגל. העונה, תחת סטנוייביץ', עזרא מסוגל לפרוץ. לפי משחקי הפתיחה, עזרא יכול לשחזר לפחות את העונה בה עזב את מכבי נתניה ולחלום בפעם הראשונה בקריירה על מעבר לאירופה בתום העונה. נראה אותו בטדי.

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צריך לפקד על החלק האחורי. ארסו/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, חנן ממן, שלומי אזולאי, לידור כהן, עומר נחמני (עומר אצילי), ז'רקו קוראץ'.

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טואטחה, מיצ'ל, עטאא ג'אבר, רובן ראיוס, חן עזרא, אלון תורג'מן, מוחמדו אידריסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully