וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה למשה לוגסי, מונונגה חתם

21.9.2014 / 18:50

הקשר שהגיע ממונס חתם לעונה, הקבוצה מעוניינת לשאול את קשר מכבי תל אביב. ההתאחדות הודיעה: בן שמעון יועמד לדין

one

"זה היה משחק משוגע. לא כל יום רואים תוצאה כזאת, במיוחד לא בליגה שלנו", אמרו במכבי פתח תקוה אחרי ה-4:4 מול מכבי נתניה אמש (שבת). "נתניה הגיעה אולי ליותר מצבים, אבל בשורה התחתונה השגנו נקודה ראשונה והיה חשוב לא להפסיד". על פי נתוני אתר דריבליסט, פתח תקוה הוליכה עוד לפני המחזור את טבלת הקבוצות שסיימו בתיקו 4:4, כשעשתה זאת חמש פעמים בעבר. במקום השני ניצבות נתניה ומכבי תל אביב שעשו זאת ארבע פעמים כל אחת.

בסך הכל, המשחק היה ה-17 בתולדות ליגת העל שנגמר בתוצאה כזאת. בפתח תקוה הגיבו בציניות על הנתונים: "אם אלו הנתונים, אז התוצאה לא כזאת מפתיעה", אמר אחד השחקנים. שחקן אחר הוסיף: "זאת אחת הפעמים היחידות שאוהד משלם פחות מעשרה שקלים לגול, אולי נוכל להתנחם בזה, כי היה לנו הרבה מזל מלמעלה היום".

4:4 משוגע בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה

בן שמעון על ההרחקה: "התנהגתי כמו אידיוט"

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים שער עם דדי בן דיין. מגד גוזני
"שחקן עם ניסיון כמו שלו לא היה צריך לחגוג ככה שער". דדי בן דיין/מגד גוזני

ובינתיים, הקבוצה של בן שמעון מתחזקת: יואכים מונונגה חתם הערב (ראשון) לעונה בקבוצה. הקשר הבלגי של מונס הגיע למשחקה של הקבוצה אתמול וצפה בו מהיציע. מונונגה שחקן חופשי כך שבמלאבס יכלו להחתימו גם אחרי תום מועד חלון ההעברות, אך העדיפו לא לחכות וסגרו את ההעברה. לשחקן יש אופציה לעונה נוספת ומחר הוא יעבור בבקרה.

בקבוצה יעשו מאמצים לצרף ביממה האחרונה של מועד ההעברות שחקן או שניים נוספים ופנו אתמול למכבי תל אביב בבקשה לשאול את הקשר משה לוגסי לעונה אחת. הבוקר החל משא ומתן בין הצדדים, כאשר פתח תקוה מוכנה לשלם את שכרו של השחקן. לוגסי מצדו, ממתין להחלטת הצהובים לגביו.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה כצפוי שרן בן שמעון יועמד לדין על הרחקתו. בדו"ח השיפוט של דניאל בר נתן נכתב: "בדקה ה- 34 ולאחר שהוזהר מספר פעמים על ידי השופט הרביעי, שלא להעיר לצוות השיפוט ולצאת מחוץ לשטח הטכני, הורחק בן שמעון, זאת אחרי שהוא עוזב את השטח הטכני שוב וצועק לעברי עם תנועות ידיים: 'למה אתה לא שורק לנו ליד?'.

"בטרם עזב את שדה המשחק הוסיף המאמן לעבר השופט הרביעי איתן שמואלביץ: 'בושה וחרפה, חבורה של אפסים'. אם לא די בכך, בשריקה למחצית ובעודי צועד לעבר חדר ההלבשה, התנפל עלי מר בן שמעון תוך שהוא צועק: 'אתה כבר 10 שנים מחפש אותי, מאז שלקחת אותי לבית המשפט. אני מבטיח לך שעכשיו אני אקח אותך לבית המשפט'".

בן שמעון התנצל בסיום בפני בר נתן ובאופן פומבי בראיונות לכלי התקשורת.

חלק משחקני הקבוצה גינו את ההתנהגות של המגן דדי בן דיין, שחגג את השער שכבש מול הספסל של נתניה: "שחקן בגיל שלו ועם ניסיון כמו שלו לא היה צריך לחגוג ככה שער. הייתה לו תקופה יפה במכבי נתניה, חבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יספוג עונש כבד? בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully