וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי: "עד המחצית שיחקנו כמו קבוצה מליגה נמוכה"

רובי לוי

20.9.2014 / 23:14

מאמן עכו היה מאוכזב מהיכולת בפתיחת המשחק נגד סכנין שאוהדיה קראו קריאות נגד גיא לוי: "אחרי הניצחונות זה ישתנה"

one

בני סכנין והפועל עכו נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 באצטדיון דוחא, כששתי הקבוצות ימשיכו לחפש אחר ניצחון הבכורה שלהם בליגה בשבוע הבא. הקבוצה המארחת יכולה לראות את עצמה מאוכזבת לאחר שעלתה ליתרון 0:1 משערו של מוחמד גדיר בתחילת המחצית השנייה, ושלטה במשחק לחלוטין, אך רבע שעה אחרונה טובה של עכו הובילה לשער שיוויון של אמיר האדזיץ' בדקה ה-85 ולחלוקת נקודות.

"משחק טוב שלנו, משחק המעבר שלנו היה טוב, היה שטף ויצאנו מהר מהגנה להתקפה", סיכם מאמן סכנין גיא לוי את המשחק, "אני מסכים שחסר לנו מחץ בחלק ההתקפי על מנת לסיים משחקים, ולא להסתבך, נצטרך לעבוד על זה". על החילוף שביצע שתי דקות לפני שער השיוויון, בו הכניס את הבלם איציק כהן במקום גדיר אמר המאמן: "אני שלם עם החילוף, חשבתי שאיציק יכנס ויצליח לעזור לשמור על התוצאה בדיעבד כולם גאונים אם לא היינו עושים את החילוף וסופגים היו שואלים למה לא עשינו חילוף".

בסיום המשחק נשמעו קריאות מצד אוהדי סכנין כנגד לוי שמסרב להתרגש: "אני לא מתרגש מזה הקהל של סכנין על הכיפאק, אני רגיל לזה צריך להתמודד עם התופעה הזאת בכדורגל שלנו בארץ, אני בטוח שאחרי שיגיעו נצחונות זה ישתנה".

גיא לוי מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
לא מתחרט על החילוף של איציק כהן. גיא לוי/יוסי ציפקיס

הקבוצה האורחת יכולה להיות מרוצה והיא סוגרת משחק שני בו חוזרת מפיגור בדקות הסיום, "אני לא מסכים שלא נראינו טוב בכל המשחק", אמר המאמן אלון חרזי, "במחצית הראשונה שיחקנו כמו קבוצה מליגה ממש נמוכה. לא הנענו כדור ובעטנו סתם כדורים, במחצית השנייה שיחקנו קצת יותר טוב, ובמיוחד אחרי הגול התחלנו להניע כדור ולשחק יותר לעומק. נראינו כמו קבוצה. משום מה לוקח לנו זמן להכנס למשחק אולי אנחנו צריכים לעבוד על עצמנו בראש שאנחנו מתחילים משחק במינוס שער".

מאמן עכו הוסיף ואמר: "הפועל עכו היא לא קבוצה לרביעיות וחמישיות אנחנו יודעים טוב מאוד מי אנחנו, נגיע למגרשים אם צריך נשחק ונשמור על תוצאה, זה לא בושה, אנחנו מודעים למי אנחנו". כמו כן בקבוצה מנסים לבצע מהלך לקראת סוף מועד ההעברות בו תשלח את מושיקו מישאלוף להפועל חיפה תמורת אושרי רואש: "אנחנו מנסים לרקום איזה עסקת חליפין בין רואש למישאלוף, נקווה שזה יצא לפועל. אנחנו בוחנים זר נוסף ואמיר אבו ניל שהצטרף יהיה בסגל למשחק הבא", אמר חרזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully