וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין יצורף לבית”ר ירושלים ללא קשר לאיציק כהן

20.9.2014 / 7:18

בקבוצה לא ממתינים לעזיבת איציק כהן וצפויים להחתים את חלוץ הפועל פתח תקוה. אלי טביב יגיע לארץ לקראת המשחק

one

בבית"ר ירושלים התקבלה החלטה לנסות ולצרף את החלוץ ליאור אסולין ללא קשר לעזיבה של איציק כהן. כהן מחפש קבוצה שאליה יושאל עד לתום העונה, אך עדיין לא הגיע להבנות ובבית"ר קיבלו החלטה כי אסולין יצורף בכל מקרה לקבוצה גם אם החלוץ הירושלמי לא יעזוב ויישאר חלק מהסגל. במקרה כזה, כהן עשוי להיות מחוץ לסגל ונראה כי הוא יעשה הכול על מנת למצוא לעצמו קבוצה עד לתום מועד ההעברות בשבוע הבא.

גם אתמול (שישי) נעשו ניסיונות לצרף את דריו פרננדס, אך הבעלים אלי טביב הבהיר חד משמעית כי הוא אינו מעוניין בשחקן והקשר לא יצטרף למועדון. בית"ר לא תצרף זר חמישי לפני תום מועד ההעברות ורק אם החלוץ הניגרי סאני עמנואל שינחת בשבוע הקרוב ירשים את הצוות המקצועי, הוא יאייש את המשבצת.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
המטרה החדשה. ליאור אסולין/ברני ארדוב

אתמול צפו השחקנים בווידאו של מכבי חיפה עם התמקדות ברובן ראיוס ובחן עזרא ובעיקר בתנועה האלכסונית שלהם בהתקפה והחיתוך למרכז. שחקנים בבית"ר אמרו כי "מבחינה התקפית חיפה מבקיעה בכל משחק והכי מסוכנת בליגה, אבל יש לה נקודות תורפה וננסה לנצל את זה. נבוא עם כל מה שיש לנו כדי לתת יחד לקהל שידחוף אותנו". שחקני בית"ר גם עקצו את אוהדי מכבי חיפה, ואמרו: "לא נורא אם הם יישארו בבית, גם ככה הם לא מגיעים בכמויות גדולות לטדי".

כ-13 אלף אוהדי בית"ר הבטיחו את מקומם בטדי ובקבוצה מאמינים כי קרוב ל-20 אלף מאוהדי הקבוצה יהיו באצטדיון. גם אתמול המשיכו שחקני הקבוצה לקנות כמות נוספת של כרטיסים על חשבונם מכיוון שכל שחקן מקבל שתי הזמנות בלבד. "הקניה הכי כבדה של כרטיסים היא של השחקנים", צחקו בבית"ר. "עד המשחק הם יגיעו ביחד ל-200-300 כרטיסים. יש ביקוש אדיר וכל שחקן מקבל עשרות פניות מאנשים ומנסה להיות נחמד וטוב עם כולם".

הבעלים אלי טביב צפוי לנחות ביום ראשון בערב בישראל ולהגיע למשחק ביום שני. בבית"ר מקווים כי גם ראש העירייה ניר ברקת יגיע למשחק ויפתח דף חדש עם טביב ובית"ר, אך עד עתה ברקת לא אישר את הגעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully