וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "זו רק טעימה ממה שיכול לקרות פה"

18.9.2014 / 22:56

מאמן ירושלים נרגש אחרי הניצחון על מכבי ת"א והזכייה בגביע ווינר: "רגע חשוב מאוד לעיר, מקווה שנוכל להתמודד עם משהו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים ניצחה הערב (חמישי) 78:81 את מכבי תל אביב וזכתה בתואר הראשון שלה מאז 2010, בגביע ווינר לעונת 2014/15. האדומים יכולים להיות מרוצים מאוד מכך שבשבוע בו חנכו את האולם החדש - הארנה - הם נראו מצוין וזכו בתואר ראשון אחרי שלושה ניצחונות. דני פרנקו יכול לצאת מעודד מאוד לקראת מוקדמות היורוליג, שיתחילו בשבוע הבא.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מבסוט. פרנקו/ברני ארדוב

מאמן ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "האמת שאני עדיין מתרגש, עם הטקס של המשפחה שרק לפני חודש היינו אצלה בשבעה. זו רק טעימה למה שיכול לקרות פה בהמשך העונה. זה רגע מאוד חשוב לעיר. אנחנו צריכים לקבל את האדרנלין ולהביא את הפועל ירושלים למצב שלפחות נוכל להתמודד על משהו. אני מקווה שנמשיך את מה שהיה במחצית השנייה, טוני גפני היה נהדר.

"חיפשתי את הבת שלי אחרי המשחק. כולם יורדים עליה בבית ספר שאבא שלה תמיד מקום שני ושהלכתי לירושלים ולא למכבי תל אביב. רציתי להראות לה. תמיד כיף לזכות בתואר, בטח במשחק כזה יוקרתי, אבל צריך לשמור על פרופורציות כי זו רק תחילת העונה. עכשיו חושבים על אוסטנד, לפחות את הביטחון כבר קיבלנו. זה צעד ראשון לעונה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים חוגג עם גביע ווינר. ברני ארדוב
הגביע אדום/ברני ארדוב

טוני גפני אמר: "יש לנו קבוצה טובה בריבאונד, גם הגבוהים וגם הגארדים יכולים לקחת ריבאונדים וזה אמור להפוך אותנו לקבוצה חזקה באירופה. כל החיים אני משחק ככה, עם אנרגיה, עבודה קשה ומנסה להיות גם קצת אתלטי. זה עוד שלב מוקדם של העונה, אז קשה לקבוע דברים. מכבי תל אביב תהיה טובה, לנו יש יתרון שאנחנו מאוד מהירים. יהיו שמונה קבוצות טובות מאוד בבלגיה בשבוע הבא במוקדמות היורוליג וכולן נאבקות על כרטיס אחד. זה אתגר קשה, אבל יש לנו הרבה מקצוענים בקבוצה ואנחנו מוכנים לזה".

יותם הלפרין הוסיף: "זה אולם מדהים. אני רוצה להודות לניר ברקת ולעיר ירושלים, לקבוצה הזאת ולכם האוהדים. נעשה פה עונה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully