וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בואו נצפה בזה שוב

20.9.2014 / 9:45

סיאטל מארחת את דנבר בשחזור הסופרבול במוקד המחזור השלישי. אריזונה - ניינרס, פטריוטס - אוקלנד, דטרויט - גרין ביי

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס לאחר שאיבד כדור. Ronald Martinez, GettyImages
אף אחד לא שכח את המשחק מפברואר. פייטון מתוסכל, סיאטל חוגגת/GettyImages, Ronald Martinez

אם השבועיים הראשונים של העונה היו תקופת הגישושים, הרי שעכשיו טווח הטעויות מתחיל להצטמצם במהרה. רק חמש קבוצות לאורך ההיסטוריה הצליחו לחזור מפתיחה של 3:0 להופעה בפלייאוף ושש קבוצות נמצאות בסכנה כזו כרגע, כולל שלוש שהיו בפלייאוף האחרון, קנזס סיטי, ניו אורלינס ואינדיאנפוליס. במוקד משחקי המחזור יעמוד כמובן שחזור הסופרבול האחרון, כאשר סיאטל תארח את דנבר שמחפשת נקמה. גם מסביב יהיו שלל מוקדי עניין: פילדלפיה מחכה לוושינגטון, הסיינטס מול מינסוטה, קליבלנד המסקרנת נגד בולטימור, גרין ביי בדטרויט, הפטריוטס מול אוקלנד, אריזונה המושלמת נגד סן פרנסיסקו ובסאנדיי נייט, קרוליינה ופיטסבורג בקרב קשוח.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: פילדלפיה - וושינגטון, FOX
ראשון, 20:00: ניו אינגלנד - אוקלנד, METV
ראשון, 23:00: סיאטל - דנבר, FOX
ראשון, 23:00: אריזונה - סן פרנסיסקו, METV
ראשון, 23:25 (אחרי הליגה האיטלקית): מיאמי - קנזס סיטי, 5+ לייב
שני, 3:30: קרוליינה - פיטסבורג, 5+ לייב
שלישי, 3:30: ניו יורק ג'טס - שיקגו, FOX

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. AP
לא יהיה קל מול ההגנה של פיטסבורג. ניוטון/AP

20:00:

בפאלו (0:2) - סן דייגו (1:1)

אוהדי הבילס חיו בחלום בשבוע האחרון. הקבוצה שלהם, אחרי שני מחזורים, צועדת בודדה ומאושרת בראשות ה-AFC מזרח, הכי רחוק מהמקום אליו התרגלו בעשור ומשהו האחרונים. בפאלו שוב הציגה הגנה מצוינת ונתנה בראש למיאמי, כשסמי ווטקינס מתחיל להצדיק את ההייפ. עכשיו הבילס רוצים לעלות ל-0:3 מפתיע ובדרך לשם מחכים הצ'ארג'רס, שהשיגו תוצאה גדולה בשבוע שעבר וניצחו את האלופה סיאטל. סן דייגו ידעה להתאושש היטב מההפסד הכואב באריזונה והשילוב בין פיליפ ריוורס לאנטוניו גייטס עבד מושלם. לצ'ארג'רס ברור שעם הנפילה של קנזס סיטי, המקום השני בבית הוא שלהם לאבד והם ינסו לא לאבד אותו.

סנט לואיס (1:1) - דאלאס (1:1)

מייקל סם יישב לראות את המשחק בין הקבוצה שבחרה אותו בדראפט ואז שחררה רגע לפני תחילת העונה, לזו שאספה אותו אל קבוצת האימונים שלה. הראמס הסתדרו עם הקוורטרבק השלישי שלהם, אוסטין דייויס והצליחו להפתיע בטמפה ביי בזכות הרגל של גרג "לגרטון" זורליין. שון היל צפוי לחזור לפתוח וסנט לואיס תנסה לתת לקהל שלה תצוגה יותר טובה מאשר ההתפרקות במחזור הפתיחה מול מינסוטה. מנגד, הקאובויס שמו את כל הביקורות כלפיהם בצד והשיגו ניצחון חלק בטנסי. הם מחפשים לעלות למאזן חיובי וינסו להיעזר בדמארקו מארי, שבינתיים נמצא בכושר מצוין ומוביל את התקפת הריצה השנייה בליגה.

פילדלפיה (0:2) - וושינגטון (1:1)

עוד עונה נפתחת ביריבות ההיסטורית בין האיגלס, שמגיעים למשחק במאזן מושלם ורוצים לשמור עליו, לבין הרדסקינס, שהביסו את ג'קסונוויל אבל ייאלצו להסתדר בתקופה הקרובה ואולי עד לסיום העונה, ללא רוברט גריפין השלישי והפצוע ואולי, גם ללא דשון ג'קסון הפעם. פילי עשתה קאמבק גדול והשיגה ניצחון מצוין באינדיאנפוליס וכבר עכשיו אפשר להכריז עליה, בטח לאור הבינוניות של היריבות לבית, כפייבוריטית להגיע לפלייאוף. ניק פולס ממשיך להראות טוב ודארן ספרולס השתלב מצוין וסיפק משחק שיא במאנדיי נייט. בשלוש השנים האחרונות, הסדרה בין השתיים סיפקה סוויפים עונתיים, פעמיים של פילדלפיה ופעם של וושינגטון.

קירק קאזינס שחקן וושינגטון רדסקינס. AP
שוב הכול עליו. קאזינס/AP

ניו יורק ג'איינטס (2:0) - יוסטון (0:2)

לענקים ברור שאם הם לא יתחילו לנצח בדחיפות, עוד עונה שלהם תסתיים במהרה, אלא שלפחות בשני המשחקים הראשונים של העונה, ההתקפה פשוט לא תפקדה וסיימה כל אחד מהם עם 14 נקודות בלבד. איליי מאנינג נראה אבוד משהו ועכשיו הוא פוגש את הטקסאנס המתאוששים. יוסטון פתחה גם את העונה שעברה עם שני ניצחונות ומשם המשיכה ל-14 הפסדים רצופים, אבל התחושה הפעם קצת שונה. ההגנה עבדה מצוין בשבוע שעבר, למרות שג'דייביון קלאוני הפצוע לא שיחק ולא ישחק גם הפעם. ההתקפה עושה את שלה עם אריאן פוסטר והטקסאנים יחפשו את ניצחונם השני בהיסטוריה והראשון מאז 2002 על הג'איינטס.

ניו אורלינס (2:0) - מינסוטה (1:1)

אם ההפסד לאטלנטה במחזור הפתיחה עוד נלקח בחשבון, הגיעה הנפילה של הסיינטס בשנייה האחרונה בקליבלנד והכניסה את הקדושים לבעיה לא קטנה. ההתקפה כהרגלה עובדת נהדר, אבל ההגנה לא מספקת את הסחורה תחת רוב ריאן, שחטף שטיפה משון פייטון במהלך המשחק באוהיו. בבית מול הווייקינגס הבינוניים, שפירקו את סנט לואיס בחוץ ואז התפרקו מול הפטריוטס בבית, ניו אורלינס חייבת ניצחון ולמזלה, היא לא תצטרך להתמודד נגד אדריאן פיטרסון המושעה. מינסוטה נמצאת בבלגן ענק וניו אורלינס חייבת לנצל את זה.

סינסינטי (0:2) - טנסי (1:1)

הבנגאלס הולכים ומתבגרים משנה לשנה ונראה שאם לא תקרה תקלה, גם הפעם הם יהיו בפלייאוף. סינסי כבר עם ניצחונות בבולטימור ועל אטלנטה ולא אמורה למעוד גם במשחק הזה. מי שמרשים במיוחד בינתיים הוא אנדי דלטון, שמוביל את התקפת המסירה השלישית בטיבה בליגה אחרי שני מחזורים. כעת, הוא יפגוש מולו את הגנת המסירה שהייתה הטובה ביותר בליגה באותם שני מחזורים. הטייטאנס באו מניצחון גדול בארוהד על קנזס סיטי לקריסה ביתית מול דאלאס, שהחזירה אותם למציאות.

איי ג'יי גרין שחקן סינסינטי בנגאלס. Nick Wass, AP
אי ג'יי גרין וסינסינטי רוצים להמשיך בפתיחה המושלמת/AP, Nick Wass

קליבלנד (1:1) - בולטימור (1:1)

אחת הקבוצות התוססות בליגה עד כה היא קליבלנד, שמראה שלפחות עד שיתחיל ה-NBA, עם לברון בעיר, היא בהחלט יכולה למשוך את תשומת הלב של המקומיים. בריאן הוייר נראה מצוין, ג'וני פוטבול מאנזיל קיבל הופעת בכורה ואחרי שהקאמבק מול פיטסבורג נהרס ברגע האחרון, זה מול הסיינטס הצליח. ניצחון ביתי על היריבה לבית בולטימור בכלל ייתן לבראונס המון ביטחון, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל. דווקא אחרי שפרשת ריי רייס התפוצצה, בולטימור נכנסה לריכוז והביסה את פיטסבורג. היא מגיעה אחרי מנוחה של שבוע וחצי, מאוששת ומוכנה לחזור לעניינים בקרב על הבית הצפוף הזה. מתוך 30 מפגשים בין הקבוצות, 22 הלכו לבולטימור, כולל 11 רצופים, עד שקליבלנד ניצחה במפגש האחרון בשנה שעברה.

דטרויט (1:1) - גרין ביי (1:1)

התקפת המסירה של הליונס ממשיכה לתקתק, ההגנה עושה את שלה ולמרות זאת, הקבוצה מעיר המכוניות רק במאזן חצוי וכלל לא היוותה יריבה לקרוליינה בתבוסה שספגה בשבוע שעבר. עכשיו מגיעה לעיר גרין ביי השנואה והאריות רוצים להראות שהעונה הם לא פחות טובים. לארון רוג'רס לקח משחק וחצי להיכנס לעונה, אבל רגע לפני שהג'טס מנצחים בלמבו פילד ומורידים את הפאקרס ל-2:0, רוג'רס התעורר והוביל קאמבק. אחרי המשחק הזה, גרין ביי תמשיך למפגשים עם היריבות האחרות לבית, שיקגו (בחוץ) ומינסוטה (בבית), כך שהשבועות הקרובים יהיו קריטיים עבורה. זה יהיה המפגש ה-170 באחת היריבות הגדולות בליגה (66:7:96 לפאקרס עד כה). בעונה שעברה, דטרויט הביסה 10:40 את גרין ביי והשיגה את הניצחון השני בלבד עליה מ-17 המפגשים האחרונים.

ג'קסונוויל (2:0) - אינדיאנפוליס (2:0)

הקולטס בטח לא ציפו להגיע למשחק הזה כשהם צמודים לג'אגוארס החלשים במקום האחרון ב-AFC דרום, אבל אחרי הפסדים לדנבר ופילדלפיה, זה בדיוק המצב. אינדי מקבלת הזדמנות פז להתאושש במהרה ולהמשיך במרדף אחרי יוסטון הבורחת. היא ניצחה את כל שלושת המפגשים האחרונים מול ג'קסונוויל, שבינתיים סיפקה מחצית ראשונה מעולה מול פילדלפיה במחזור הפתיחה ומאותו רגע בקושי הצליחה לעשות משהו. הג'אגוארס ישחקו ללא מרסדס לואיס הפצוע.

ניו אינגלנד (1:1) - אוקלנד (2:0)

הפעם האחרונה בה הפטריוטס פתחו עונה עם שני הפסדים הייתה כאשר דרו בלדסו נפצע במחזור השני וטום בריידי הצעיר נכנס להחליף אותו. בניו אינגלנד חששו מכך אחרי ההפסד במיאמי, אבל השיגו ניצחון מרשים מאוד במינסוטה, כאשר ההגנה נראית הרבה יותר טוב. עכשיו, הם כבר לא יתפשרו על שום דבר פחות ממאזן חיובי כשהם מארחים את הריידרס החלשים. דרק קאר עוד מגלה את עצמו בליגה ובינתיים אוקלנד שמה 14 נקודות בלבד על הלוח בכל אחד משני המחזורים הראשונים ונראית בדרך לעוד עונה דלה. הפעם האחרונה בה אוקלנד, לא בתור לוס אנג'לס ריידרס, ניצחה בניו אינגלנד הייתה ב-1969. אם זה יקרה שוב, זו תהיה אחת מהפתעות העונה.

ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס. Stephan Savoia, AP
הפטריוטס מתחילים להתייצב. ג'וליאן אדלמן/AP, Stephan Savoia

23:05-23:25:

סיאטל (1:1) - דנבר (0:2)

שבעה וקצת חודשים ישב זיכרון ה-8:43 העצום של הסיהוקס בסופרבול האחרון בראש של אנשי דנבר. כמה הם חיכו להזדמנות המהירה הזו לנקמה, אבל זה הולך להיות מאוד מאוד קשה. סיאטל בחוץ היא אולי קבוצה פגיעה, כזו שהפסידה בסן דייגו בשבוע שעבר, אבל בבית, תחת ראסל ווילסון, היא במאזן 1:17 ופירקה את ארון רוג'רס וגרין ביי במשחק פתיחת העונה. פייטון מאנינג, כהרגלו, נראה מצוין בעונה הסדירה ופתח עם ניצחונות על האקסית אינדיאנפוליס והיריבה לבית קנזס סיטי, כשהוא מוסר שישה טאצ'דאונים, ארבעה מהם לג'וליוס תומאס הפנטסטי. פייטון נמצא בקצב כמות יארדים נמוך משמעותית מהעונה שעברה וקשה לראות איך הוא מעלה אותו דווקא מול היריבה שמיררה את חייו במפגש האחרון ותגיע דרוכה במיוחד. יהיה כיף.

אריזונה (0:2) - סן פרנסיסקו (1:1)

קבלו את המוליכה המפתיעה של ה-NFC מערב. לא האלופה סיאטל ולא הניינרס, שתיהן הפסידו בשבוע שעבר, אלא אריזונה. קאמבק מאוחר מול סן דייגו וניצחון חוץ על הג'איינטס סידרו לברוס אריאנס והחבורה שלו פתיחה חלקה, כשדרו סטנטון ממלא בהצלחה את מקומו של קרסון פאלמר, שצפוי לחזור הפעם. אנדרה אלינגטון עושה מה שציפו ממנו, מייקל פלויד נראה חד והקרדינלס חולמים על 0:3, אבל ייאלצו להסתדר ללא ג'ונתן דווייר, הרץ האחורי, שהואשם באלימות במשפחה והושעה על ידי הקבוצה. הם גם יצטרכו לעבור בדרך לשם את הניינרס העצבניים, ששמטו יתרון גדול והפסידו לשיקגו במשחק הפתיחה הרשמי והחגיגי של האצטדיון החדש שלהם. ההגנה של סן פרנסיסקו נשארה טובה, אבל ההתקפה מלאה בבעיות וקולין קפרניק הפסיד את המשחק במו ידיו בשבוע שעבר וחייב להשתפר. הניינרס ניצחו בתשעה מעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

מיאמי (1:1) - קנזס סיטי (2:0)

הדולפינס היו אולי האכזבה הגדולה ביותר של המחזור השני. אחרי ניצחון גדול מול ניו אינגלנד, הם באו רפויים מאוד לבפאלו וחטפו בראש. ריאן טניהיל והלהקה שלו חוזרים כעת הביתה, אבל ייאלצו להסתדר ללא נושון מורנו הפצוע. הצ'יפס לעומת זאת, פתחו את העונה שעברה עם תשעה ניצחונות, אבל בינתיים אין להם אפילו אחד כזה העונה. בהתחשב בעובדה שאחרי המשחק הזה מחכים להם משחק בית מול הפטריוטס ואז משחקי חוץ נגד סן פרנסיסקו וסן דייגו, הם עלולים להיות בבעיה גדולה. בקנזס סיטי ינסו להתאושש מהפייט שנתנו לדנבר בשבוע שעבר, אז נעצרו ממש לפני האנדזון בסיום והפסידו.

לארי פיצג'רלד שחקן אריזונה קרדינלס. AP
אריזונה תמשיך להפתיע? לארי פיצג'רלד/AP

קרוליינה (0:2) - פיטסבורג (1:1), בין ראשון לשני, 3:30

הפנת'רס ממשיכים להבהיר לכולם שההצלחה בעונה שעברה ממש לא הייתה מקרית. ההגנה מפלצתית וספגה 21 נקודות בשני המחזורים הראשונים גם יחד ואילו קאם ניוטון, שחזר מהפציעה, נראה טוב בניצחון הקליל על דטרויט. עכשיו הסטילרס הם אלה שמגיעים להתארח, כאשר המצב שלהם לא ממש ברור. פיטסבורג נתנה מחצית ראשונה גדולה מול קליבלנד ואז הרשתה קאמבק וניצלה ממנו ברגע האחרון. חלפו כמה ימים והיא הובסה בבולטימור וכעת, אחרי שבוע וחצי של מנוחה, תנסה להפתיע. ביג בן רות'לסברגר מספק את הסחורה בינתיים, אבל הגנת הריצה תתקשה מול הרגליים של ניוטון והרצים שלו.

ניו יורק ג'טס (1:1) - שיקגו (1:1), בין שני לשלישי, 3:30

אחרי שגברו על אוקלנד במחזור הפתיחה, הסילונים כבר החלו לחלום על מאזן מושלם כאשר עלו ל-3:21 בגרין ביי. אבל אז הגיעה הקריסה, שכל כך מוכרת לג'טס בשנים האחרונות והקבוצה הפסידה, כולל "טיים אאוט מהגיהנום" שלקח ממנה טאצ'דאון ברגעי ההכרעה. ניו יורק חוזרת למדולנדס לשני משחקים מול יריבות נוספות מה-NFC צפון, הפעם הברס ובשבוע הבא דטרויט. שיקגו הוכיחה שהיא תהיה מאוד לא צפויה העונה ואחרי שהפסידה בבית בהארכה לבפאלו, היא השיגה ניצחון עצום בסן פרנסיסקו, כולל קאמבק של 21 נקודות ללא מענה ברבע האחרון. מה יהיה איתה הפעם? התשובות אצל ג'יי קאטלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully