וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "למרות המשבר הכלכלי, אפשר להיות בצמרת"

איל ברקוביץ' נשמע אופטימי בטקס הרמת הכוסית במשרדי החברה המאמצת: "בזכות השחקנים והצוות, הפועל ת"א קיימת"

one

שחקני ואנשי הצוות המקצועי של הפועל תל אביב ערכו היום הרמת כוסית חגיגית לכבוד השנה החדשה, במשרדי החברה המאמצת פוג'יקום. המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', פנה למנכ"ל החברה, אלי קמחי, ואמר: ?לכולם ידוע כמה קשה מבחינה תקציבית, והעזרה שלך מאסיבית. הספונסר זה הדבר החשוב ביותר בקבוצה, בלי הספונסרים אולי הפועל הייתה מתקשה להתחיל את העונה?.

ברקוביץ' הוסיף: ?אני רוצה להודות לך ואנחנו מקווים שהעסקים שלך ישגשגו, ככל שאתה תשגשג גם אנחנו נשגשג. אני מקווה שלהפועל תהיה שנה טובה ומבורכת. זה התחיל קשה, אבל אני רואה שיש קבוצה טובה ואני רוצה להודות לכל השחקנים ולכל הצוות המקצועי וההנהלה שעושים עבודה נהדרת. כולם מדברים עליי לצערי הרב, אבל בזכות השחקנים והצוות של אסי, הפועל קיימת. אני מאמין שעם שיתוף הפעולה הפועל תהיה קבוצת צמרת לגיטימית למרות המשבר הכלכלי, ואני המאמין הכי גדול שהפועל תל אביב תילחם חזק על כל התארים ונתראה כאן בשנה הבאה?.

קמחי עצמו אמר: ?זו לא הפעם הראשונה שאתם פה ואנחנו רואים את הקשר אתכם כקשר אסטרטגי שחשוב לנו וגם לכם. אני חושב שזה יהיה קשר לשנים רבות ומאחל לכם שנה טובה. יש מנג?ר חדש שהביא איתו הרבה אנרגיות טובות מלבד הכישורים הרבים שלו, אני מאחל לו ולכולכם הרבה הצלחה השנה, אבוא לעודד אתכם בקרית שמונה?.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"בכדורגל הישראלי ישנם אנשים בכירים שמחמיצים פעם אחר פעם בניסיון לקרב את האוהדים לאצטדיונים"/מגד גוזני

עוד בהפועל תל אביב: עמותת האדומים הודיעה שהיא "קיבלה בצער גדול את הודעת הבעלים של עירוני קריית שמונה איזי שרצקי, כי הוא חוזר בו מההסכמה להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-50 שקל למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת.

במהלך היממה האחרונה הביעה הנהלת הפועל את הסכמתה המלאה לעקרון ההדדיות. בנוסף, עמותת האדומים וראשי המועדון הציעו לאנשי קרית שמונה לקבל 150 הזמנות למשחק שיתקיים בבלומפילד כחלופה ואף שיפוי להפרש הכספי שנוצר מהכרטיסים שנמכרו עד כה. במהלך היום פנתה עמותת האדומים לראשי מנהלת ליגת העל על מנת שאלו ישכנעו את בעלי קרית שמונה, אבל גם ניסיון זה לא נכשל".

יו?ר עמותת האדומים, אלי פסטמן: ?הניסיון שנכשל להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק במוצ?ש מוכיח כי בכדורגל הישראלי ישנם אנשים בכירים שמחמיצים פעם אחר פעם בניסיון לקרב את האוהדים לאצטדיונים ולהרחיב את מעגל המגיעים ליציעים?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully