וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבאר שבע? "אם לא ננצח, יהיה כדור שלג"

17.9.2014 / 10:46

חשש ממעידה נוספת לפני מכבי ת"א. מכת פציעות לקראת הפועל פ"ת: ארבייטמן וסוארס לא כשירים, הובאן יפתח כבלם?

one

מכת פציעות בהפועל באר שבע לקראת משחקה מול הפועל פתח תקוה. לחלוץ שלומי ארבייטמן שעדיין לא כשיר למשחק בגלל חבלה בקרסול ולקשר מאור מליקסון, שממשיך בהליך השיקום, מצטרפים גם הבלם ויליאם סוארס שסובל ממתיחה ברצועת הברך וסיראז' נאסר ממתיחה בשריר הירך האחורי ואור חביביאן שסובל מקרע בשרירי הבטן. לגבי נאסר, הוא כבר החל להתאמן וההערכה יהיה שייכלל בסגל לקראת המשחק. במועדון מנסים להכשיר את מליקסון לקראת המשחק הבא מול מכבי תל אביב.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מאמצים להכשירו. מליקסון/יוסי ציפקיס

במועדון לחוצים מאוד מהעובדה שהקבוצה עדיין לא רשמה ניצחון במשחק רשמי. "אם לא ננצח בשבת, זה יהיה כדור שלג שיהיה קשה מאוד לעצור. בשבוע הבא יש לנו את מכבי תל אביב על הראש, חייבים להחזיר את הביטחון לשחקנים", אמר אחד השחקנים לפני האימון הבוקר. אלישע לוי שוחח השבוע בקצרה עם שחקניו: "היה שיפור במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים, צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה", אמר המאמן.

בנושא אחר: במועדון טרם נפגשו עם דובב גבאי וסיראז' נאסר שמסיימים חוזה בחודש ינואר, לגבי המשך דרכם במועדון. נראה כי המטרה הראשונית היא למכור אחד מהשניים אם תגיע הצעה בחודש ינואר, ורק אם לא יגיעו הצעות תישקל האפשרות להארכת חוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully