וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אבו ניל סיכם לעונה, ממתין לאישור כץ

בעלי הפועל חיפה צריך לאשר את ההשאלה. אבו ניל: "עטר אמר לי שאני לא מתאמץ כי יש לי הצעות. מאז הוא לא דיבר איתי"

one

אמיר אבו ניל סיכם היום (שלישי) לעונה אחת בהפועל עכו אך עדיין זקוק לאישור מהפועל חיפה על מנת שהסכם ההשאלה בין המועדונים ייצא לפועל. אחרי שבשבוע וחצי האחרונים היה נתק בין השחקן לבין המאמן ראובן עטר ביקש השחקן לעזוב את הקבוצה. המאמן לא עמד בדרכו והסכים לשחררו. הבוקר הגיע אבו ניל לסיכום לעונה מול הנהלת הפועל עכו. אבו ניל כרגע ימתין עד מחר כדי לחתום, זאת אם יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, יאשר אף הוא את השאלתו ליריבה הצפונית.

אבו ניל אמר היום לוואלה! ספורט: "אני לא יודע למה היחסים עם ראובן עטר הידרדרו. שיחקתי לפני שבוע נגד מכבי פתח תקוה כשהייתי חולה, והתאמנתי חולה רק בשבילו, כי הוא האמין בי בתחילת העונה ונתן לי את הבמה. אחרי המשחק הוא קרא לי לשיחה ואמר לי שאני לא מתאמץ בגלל שיש לי הצעות מקבוצות אחרות, ומאז הוא לא דיבר איתי. אני יודע שהוא אמר להנהלה שאפשר לשחרר אותי בגלל הגעתו של אוסיי מאוולי. אז כנראה שזאת הסיבה שהוא לא אפשר לי לשחק, וזה לא בגלל שלא התאמצתי. אני רק רוצה לשחק ואני מקווה שאני אעזור לעכו העונה ושנעשה ביחד עונה טובה".

גורם בהפועל חיפה הוסיף: "עטר דווקא מאוד האמין באמיר אבו ניל, בנה עליו לעונה הנוכחית ולראיה נתן לו את הבמה בגביע הטוטו במשחקים בתחילת העונה. בשני המשחקים האחרונים, ובכלל לאורך התקופה האחרונה, הוא נראה כאילו הוא לא מתאמץ ולכן הגיעה ההחלטה הזו של עטר לשחררו".


בשבת האחרונה: 1:1 בין הפועל חיפה להפועל עכו

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני יודע שעטר אמר להנהלה שאפשר לשחרר אותי בגלל הגעתו של אוסיי מאוולי. אז כנראה שזאת הסיבה שהוא לא אפשר לי לשחק, וזה לא בגלל שלא התאמצתי". אבו ניל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully