וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "עם אצטדיון ואוהדים כאלו, חובה לשאוף לאליפות"

15.9.2014 / 23:02

מאמן מכבי חיפה התלהב מה-2:4 על בני סכנין: "האווירה הייתה מדהימה". גם אבוחצירא התרגש, דקל קינן סובל מזעזוע מוח קל

one

אצטדיון חדש, רוח חדשה? מכבי חיפה רשמה הערב (שני) את הופעתה הראשונה באצטדיון סמי עופר, ולעיני כ-30 אלף צופים נלהבים פתחה את העונה בסטייל עם 2:4 מרשים על בני סכנין. רובן ראיוס, שנראה פשוט מצוין בפתיחת העונה, סיפק קונצרט עם צמד, כולל אחד מרהיב במיוחד, ועם שני בישולים לחן עזרא ולשמעון אבוחצירא. פפאדופולוס ונאהיה רק צימקו עם שער לסכנין, אבל החגיגה של הירוקים בבית החדש הייתה בלתי נמנעת. בשבוע הבא מכבי חיפה תעמוד בפני מבחן רציני ראשון, כשתפגוש את בית"ר ירושלים. הבשורה המדאיגה של סטנוייביץ' באה מכיוונו של דקל קינן, שנפצע בראשו והוחלף ביום הולדתו ה-30. הבלם סובל מזעזוע מוח קל.

קונצרט לרובן ראיוס, 2:4 למכבי חיפה על בני סכנין

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
התרשם מהאוהדים. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

סטנוייביץ' סיכם: "אני מרגיש מצוין, בעיקר בשביל האוהדים. לא היינו כל כך טובים במחצית הראשונה, אבל שיחקנו טוב במחצית השנייה. הגענו להרבה הזדמנות, כבשנו שערים יפים, כך שאני מרוצה. האווירה הייתה מדהימה בשביל כולנו. אני מקווה שגם במשחק הבית הבא יהיו מספרים דומים. אליפות? אנחנו הולכים צעד אחרי צעד. יש פה קבוצה חדשה עם מאמן חדש, אבל עם האוהדים האלו והאצטדיון הזה, אנחנו חייבים לשאוף לזכות באליפות".

שמעון אבוחצירא שעבר שנה קשה שכללה פציעה ומחלה, התרגש מאוד ואמר לערוץ הספורט בסיום: "היו לי תשעה חודשים לא פשוטים. אנחנו עובדים מאוד קשה והיה חשוב לפתוח ככה את העונה. אני רוצה להגיד מילה טובה לקהל שדחף אותנו, זה היה מדהים, לאוהדים היה פקטור חשוב בניצחון. האצטדיון מדהים, האווירה אירופאית, יש מלא אדרנלין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה, שמעון אבוחצירא. קובי אליהו
חגג בציצית. שמעון אבוחצירא/קובי אליהו

בצד השני, מאמן סכנין גיא לוי התאכזב מהשגיאות ההגנתיות של שחקניו: "כדי לנצח אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אנחנו יודעים לעשות את זה, הראנו את זה. על הטעויות שעשינו נצטרך לעבוד. אלו טעויות שחוזרות וכנראה שצריך לעשות עבודה יותר יסודית. נצטרך לטפל בזה. כדורגל זה לא משחק מסובך. עשינו טעויות שגרמו לגולים. כשחוזרים על טעויות ולקבוצה מנגד יש איכויות, זה מה שקורה. אי אפשר לתת לה כל כך הרבה מצבים. אנחנו צריכים להבין למה אנחנו חוזרים על זה. יכול להיות שנתנו יותר מדי כבוד.

לוי המשיך: "יש לנו ארבעה זרים חדשים שחווים בפעם הראשונה את הכדורגל הישראלי. גם החום השפיע עליהם. האווירה הייתה לטובת חיפה, אבל היינו צריכים להתמודד עם זה טוב יותר. אני מקווה שנהיה יציבים העונה. יש לנו איכויות ואנחנו צריכים למצוא איזונים. אני האמנתי שנוכל לחזור ואם הייתה לנו יותר אמונה בעצמנו היינו עושים את זה, אבל פספסנו את ההזדמנות. אלו דברים שאסור שיחזרו אם אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת, וזה מה שאנחנו רוצים".

גיא לוי מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
"נצטרך לטפל בבעיות". גיא לוי/יוסי ציפקיס
עטאא ג'אבר, רובן ראיוס, מכבי חיפה. קובי אליהו
ערב פתיחה חגיגה. רובן ראיוס ועטאא ג'אבר/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה, דקל קינן מטופל. קובי אליהו
זעזוע מוח קל ביום ההולדת. דקל קינן/קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
אווירה אירופית/קובי אליהו
יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה. קובי אליהו
גם הוא נהנה. יעקב שחר/קובי אליהו
מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', עם שחקן הקבוצה, שמעון אבוחצירא. קובי אליהו
אלכסנדר סטנוייביץ' עם שמעון אבוחצירא/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה, רובן ראיוס. קובי אליהו
המאסטרו. רובן ראיוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully