וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון העפילה שלב בגביע האיגוד האירופי

14.9.2014 / 19:45

למרות סגל קצר, מחזיקת הגביע השלימה ניצחון כפול 25:27 על IBV אלופת איסלנד, ותפגוש את אלברום. מכבי תל אביב הודחה

גל אברהם שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הישג יוצא מן הכלל. גל אברהם/קובי אליהו

הישג נפלא לקבוצת הכדוריד של מכבי ראשון לציון: הקבוצה שניצחה אתמול (שבת) בגביע האיגוד האירופי את IBV, אלופת איסלנד, השלימה היום ניצחון כפול עם 25:27 (13:12) והעפילו לשלב הבא שבו הם ישחקו בחודש הבא נגד אלברום הנורבגית. בדרך הם גם יהנו ממענק כספי מאיגוד הכדוריד. במשחק הראשון הם ניצחו 25:30.

ההישג הגיע ללא יואב נאמן שנשאר בארץ לרגל הולדת בתו ובלי הזר החדש מילורד קריבוקאפיץ'. ראשון לציון עלתה עם סגל מצומצם מאוד כאשר עמית סטלמן סיפק משחק נהדר עם שמונה שערים (16 בסך הכול בשני המשחקים). גל אברהם הוסיף חמישה, דניאל פרידמן ארבעה, דור גבע ואמיר לנגליב שלושה כל אחד, שרון שלם וניב יסקולקה עם שני שערים כל אחד.

יושב ראש מכבי ראשון לציון, יוסי גבע, אמר בסיום: "כל המסע לאיסלנד הוא עוד חלק בהכנה של הקבוצה לעונה, ולמרות העלויות הכספיות הגבוהות, אנחנו מרוצים. יצאנו עם קאדר שחקנים הכי קצר שהיה לנו בכל השנים, ומי שנטלו חלק ושותפים מלאים להצלחה הם השחקנים שקיבלו את ההזדמנות ולקחו אותה בשתי ידיים. ג'ו מתתיה זכה לניצחון כפול באירופה כמאמן, ניהל בצורה מעולה את כל החלק המקצועי במחנה האימון שקדם, ועכשיו חוזרים לליגה עייפים אך מוכנים יותר. עשינו השנה שינוי מאוד גדול ומשמעותי ויהיו עוד משחקים קשים ופחות מוצלחים. נקווה שלא נצטרך לעשות יותר מדי תיקונים בהמשך".

האלופה מכבי תל אביב הודחה מגביע אירופה לאחר שנוצחה הערב 35:30 מול טודרה במשחק הגומלין שנערך ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully