וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר עשר שנים: היכל נוקיה ישנה את שמו בתחילת 2015

14.9.2014 / 16:16

ביום ב' ייפתח מכרז פומבי מטעם חברת היכלי הספורט לקבלת זכות חסות ומיתוג על ההיכל, שנשא את שמה של חברת "נוקיה"

היכל יד אליהו לקראת המשחק של מכבי תל אביב. קובי אליהו
המכרז יוצא לדרך/קובי אליהו

חברת היכלי הספורט הודיעה היום (ראשון) על פרסום מכרז פומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג חדשה להיכל הספורט ביד אליהו. לאחר כעשור שבו ההיכל נשא את שמה של חברת הסלולר "נוקיה", חברת היכלי הספורט מפרסמת מכרז פומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג חדשה לאולם.

החברה אשר תזכה במכרז ותחליף את "נוקיה", עמה מסתיים ההסכם ב-31 בדצמבר 2014, תהנה בין השאר מקריאת ההיכל על-שם מותג מסחרי שתציע, תקבל שטחי פרסום בתוך ההיכל וזכות לקיום אירועים בהיכל. המכרז עצמו יפורסם מחר והגשת הצעות תתאפשר עד ה-20 בנובמבר 2014.

"מנתונים שהתקבלו בחברה עולה כי שווי החשיפה התקשורתית השנתית של ההיכל מוערך ב-90 מיליון שקל", נאמר בהודעה לתקשורת, ובמסיבת העיתונאים הציג יו"ר חברת היכלי הספורט דני בירן, יו"ר חברת היכלי הספורט נתוני חשיפה תקשורתית מהשנה האחרונה עבור ההיכל, אשר לוקטו על ידי "יפעת תקשורת". ההיכל מארח עשרות אירועי ספורט ותרבות במהלך השנה ומשמש גם כביתה של אלופת אירופה בכדורסל מכבי תל אביב.

דני בירן יו"ר חברת היכלי הספורט. צלמונלה הפקות צילום וגרפיקה,
"מספר ההופעות של היכל נוקיה בתקשורת היה אף גבוה יותר ממספר ההופעות של המותג 'נוקיה' עצמו". בירן/צלמונלה הפקות צילום וגרפיקה

יו"ר חברת היכלי הספורט, דני בירן: " לאחר עשר שנים של שיתוף פעולה מוצלח וראשוני מסוגו בארץ עם נוקיה, אנו נפרדים כידידים ויוצאים לדרך חדשה. ערכו של ההיכל צמח בצורה משמעותית בשנים האחרונות עם שפע של אירועי ספורט, תרבות וכנסים המתקיימים במקום במהלך כל השנה, כפי שניתן לראות גם מנתוני החשיפה של 'יפעת'. בשנים האחרונות ראינו תופעה שבה מספר ההופעות של היכל נוקיה בתקשורת היה אף גבוה יותר ממספר ההופעות של המותג 'נוקיה' עצמו. נתון זה מעיד יותר מכל על עוצמתו וחוזקו של ההיכל כמותג. אין ספק שהעבודה הרבה שאנחנו כחברה ביחד עם עיריית תל אביב–יפו משקיעים בשדרוג ההיכל, החניונים ומערך התחבורה, מסייעים בשמירת המותג וחיזוקו. בזכות האטרקטיביות הפרסומית והמיתוגית של ההיכל, אנו מצפים שהתחרות על החסות תהיה בין החברות המובילות במשק, כשברור כי רק אחת מהן תוכל לזכות וליהנות מהחסות יוצאת הדופן שאנחנו מציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully