וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון צמח: "התיקול היה יכול לגמור לי את הקריירה"

קשר הפועל עכו ייעדר תקופה ארוכה אחרי התיקול של יובל שבתאי: "יש כאבים, אני בסיוט". שבתאי: "מתנצל מכל הלב"

one

בהפועל עכו נרשמה שביעות רצון מה-1:1 אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה במחזור הראשון של העונה. לעומת היכולת הלא טובה במשחקי גביע הטוטו, הפעם עכו שיחקה היטב, הגיעה להזדמנויות וגם הייתה יכולה לנצח. יחד עם זאת, תשומת הלב במועדון הופנתה בעיקר לפציעה של ציון צמח. הקשר שנכנס אתמול כמחליף וכבש את השוויון, תוקל בחריפות על ידי יובל שבתאי והיום התברר שהוא סובל משני שברים ומקרע ברצועת הקרסול. רגלו של צמח גובסה לחודש וחצי ורק אז הוא יתחיל את הליך השיקום. בשלב זה לא ברור כמה זמן השחקן ייעדר, אולם ההערכות האופטימיות מדברות על חזרה בפברואר.

צמח אמר היום לוואלה! ספורט: "הכול היה מאוד קצר. נכנסתי למשחק, נתתי גול תוך דקה ודקה אחר כך מצאתי את עצמי נכנס לתאקל עם יובל שבתאי. באתי עם הרגל המלאה והוא עם הפקקים על הרגל שלי. הוא ביקש סליחה ואני מאמין שלא עשה בכוונה, אבל אלו דברים שלא צריכים להיות בכדורגל, בטח אחרי מקרה רפי דהן. צריך להיזהר כי הוא יכול היה לגמור לי את הקריירה. אחרי זה אני לא זוכר מה היה. אני סובל, אני בסיוט מאתמול עם הכאבים, השברים, הקרע וכל הדברים שיש לי ברגל".

צמח חזר אתמול לליגת העל אחרי שנה אותה החל בהכח עמידר רמת גן מהליגה הלאומית וסיים בפראלימני הקפריסאית: "ארבעה ימים לפני המשחק חזרתי להתאמן אחרי שסבלתי מקרע בשריר הארבע ראשי ועליתי לשחק. אני צריך להיות חזק, לעבוד קשה לא לוותר, לעבור את הפציעה כמה שיותר ולחזור לעצמי. אני אעשה הכול כדי לחזור לשחק כבר העונה".

חשוב לציין שכבר אחרי המשחק שבתאי נכנס לחדר ההלבשה של עכו מיד אחרי המשחק והתנצל על התיקול. הקשר הסביר לשחקנים שהוא איבד שיווי משקל במרדף אחרי הכדור וכתוצאה מזה פגע בקרסולו של צמח. מאוחר יותר שבתאי כתב בדף הפייסבוק שלו: "ערב עצוב מאוד! בהתחלה התבאסתי קצת מהתוצאה ומהאדום הטפשי... אבל עכשיו הכול מתגמד. הבנתי שציון צמח נפצע באופן קשה מהתיקול שלי, ממש לא התכוונתי לפגוע ובטח שלא לפצוע. אז אני יודע שהסליחה שלי לא שווה הרבה עכשיו, אבל בכל זאת סליחה, מצטער מכל הלב ומאחל החלמה מהירה וחזרה מהירה למגרשים. סליחה".

בעכו ששמחו על הצטרופתו של צמח ינסו למצוא לו מחליף. הקבוצה גם ככה סובלת מסגל קצר מאוד וחרזי בוחן כרגע שני שחקנים זרים בקבוצה; שחקון הכנף הצרפתי ז'וריס קוראה (20), והחלוץ מחוף השנהב, חליל למבין (22), שהשתייך בעונה שעברה לשפילד יונייטד האנגלית. עדי קוסטנטינוס ששייך למכבי חיפה, אמור להגיע בהשאלה לבקשתו של המאמן אלון חרזי.

שחקני הפועל עכו חוגגים עם ציון צמח (משמאל). אדריאן הרבשטיין
צמח/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully