וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורעף נגד הטוטו: בוטל תקציב השיווק

14.9.2014 / 12:36

באיגוד כועסים שהתקציב בגובה 550 אלף שקל בוטל, עו"ד יפה שמייצג את האיגוד: "ההחלטה נעשתה 'במחשכים' ללא הידברות"

אריה לוקר יו"ר איגוד הכדורעף. איגוד הכדורעף,
איך הם יתמודדו עם החיסרון הכספי? לוקר/איגוד הכדורעף

איגוד הכדורעף פנה היום (ראשון) ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, צחי פישביין, והתלונן כנגד ביטול תקציב השיווק לאיגוד החל מהעונה הקרובה. עו"ד אייל יפה, שמייצג את האיגוד, כתב כי "ההחלטה על ביטול ההקצבה והתמיכה/תקציב הפרסום נעשתה 'במחשכים', ללא הידברות או התדיינות, מבלי שנתנה לאיגוד הכדורעף בישראל זכות שימוע וטיעון והכול בהודעה לקונית שהוצאה במקביל גם לתקשורת".

בשנה שעברה זכה האיגוד לתקציב בגובה 550 אלף שקל. עוד טוען יפה כי מדובר בפגיעה משמעותית בענף הכדורעף שהינו "מהגדולים בארץ בו פעילים למעלה מ-4,500 ספורטאים, מתוכן למעלה מ-2,000 נשים הפועל בשני ענפים אולימפיים, כדורעף וכדורעף חופים. בטוחני שלא נעשתה כל בדיקה אמפירית בנדון שמסקנותיה חייבו ביטול כספי השיווק לאיגוד הכדורעף. ברקע מכתבי זה ראוי להדגיש כי כיום חשים ראשי ענף הכדורעף כי הם נפלו קורבן להתנהלות לא ראויה הפוגעת בענף".

בסיומו של המכתב ביקש יפה כי בקשתו תדון במליאת המועצה שתתקיים ביום חמישי הקרוב.

מהמועצה להסדר ההימורים בספורט נמסר: "איגוד הכדורעף מבלבל בכוונה (או שלא) בין תקצוב הענף לבין חסות שיווקית. בשנת 2014, הטוטו תקצב את ענף הכדורעף בישראל בסך כולל של 14.5 מיליון שקל בהתאם לקריטריונים שקבעה הוועדה הציבורית. התקצוב לשנת 2014 משקף תוספת של 1.5 מיליון שקל לאור הגדרת ענף הכדורעף כענף מועדף, בין היתר בשל המלצת הטוטו.

"ללא קשר לתמיכה בספורט, הטוטו משתמש בחסויות על פי שיקולים עסקיים על מנת לקדם את המותג ולהגביר מכירות. בישיבת מליאת המועצה הוחלט כי ליגת הכדורעף לא נמצאה מתאימה לחסות השיווקית של הטוטו בשל העובדה הפשוטה שזהו ענף ספורט שלא ניתן להמר עליו ועל כן אין הצדקה מסחרית לחסות שכזו. אנו מצפים שלאור הגידול המשמעותי בתקצוב ענף הכדורעף ע"י הטוטו, ראשי האיגוד ישכילו להפוך את הליגה למעניינת ואטרקטיבית יותר ויצעידו את נבחרות ישראל להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully