וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ציון צמח סובל משבר בקרסול

רובי לוי

13.9.2014 / 23:08

חשש שהקשר, שכבש נגד הפועל חיפה, סובל מקרע ברצועה וייאלץ להיעדר לתקופה ממושכת. עטר: "עברנו שבוע לא קל"

one

הפועל עכו והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור הפתיחה של ליגת העל לעונת 2014/15. הקבוצה של ראובן עטר עלתה ליתרון משער של מינאוגאס קאלונאס בפנדל בדקה ה-59, ציון צמח איזן לזכות עכו בדקה ה-74 והפועל חיפה עוד נותרה בעשרה שחקנים לאחר שיובל שבתאי הורחק בדקה ה-87 מול האקסית. אלא שהחדשות העצובות הן הפציעה הקשה של צמח ששבר את הקרסול כאשר בקבוצה חוששים כי הוא סובל מקרע ברצועה, פציעה שתגרום לו להיעדרות ממושכת. כזכור, צמח עלה מהספסל בדקה ה-72, כבש בדקה ה-74, והוחלף בדקה ה-80 ביום סוער, קשה ועצוב.

הפועל עכו והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

תוך 8 דקות: ציון צמח נכנס, כבש, נפצע והוחלף

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהנקודה בסך הכל. חרזי/אדריאן הרבשטיין

מאמן עכו אלון חרזי התייחס ליכולת של קבוצתו ואמר: "במשחק כדורגל יש מצבים שצריך להיות ערוך אליהם. במצב שנוצר לאחר הפנדל שנשרק לטובת הפועל חיפה ולדעתי גם היה, קבוצות נוטות להיכנס למצב של מרה שחורה ולאבד את הביטחון. היו לנו כמה דקות כאלה, אבל לשמחתי המחליפים שנכנסו הובילו לשינוי בחלק ההתקפי.

"ידענו שהפועל חיפה תתעייף בדקות הסיום עקב עומס המשחקים שהיה עליה בשבוע האחרון. חבל, היינו יכולים להכריע את המשחק בדקות האחרונות. בסך הכל אני מרוצה ואמרתי לשחקנים שאני גאה בהם על ההקרבה והחזרה למשחק".

באשר לחיזוק הקבוצה סיפר המאמן אלון חרזי: "קיבלנו 200 אלף שקל מראש העיר ואני רוצה להודות לו על כך שהוא מצליח להוציא יש מאין. אני יכול לאשר שבשבוע הבא יצטרף אלינו שחקן מכבי חיפה, עדי קונסטנטינוס. יש עוד כמה שחקנים על הפרק הכי חשוב לא לנהוג בחיפזון, יש לנו מעט כסף צריך לבזבז אותו בתבונה".

ואילו בצד האדום נשמע מאמן הפועל חיפה ראובן עטר חצוי במעט: "עברנו שבוע לא קל, לשחק שלושה משחקים בתשעה ימים וצריך לזכור ששלושה זרים רק חזרו ממשחקים עם הנבחרות שלהם. היינו יכולים לעשות את 0:2 וכשלא עשינו את וחטפנו את השוויון המשחק היה יכול להסתיים גם ב-1:2 לעכו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"היה יכול להיגמר גם ב-1:2 לעכו". עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully