וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע הביניבשתי: סנפורד סיים שישי ב-400 מטר

13.9.2014 / 22:38

מדליסט הארד סיפק ריצה מצוינת ועצר את השעון על 45.40 שניות תוך שהוא חולף על פני אלוף אירופה רוני. מריט ראשון

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
ברגעים מסוימים הוא היה רביעי. סנפורד/AP

זה אמנם היה מעט רחוק ממה שהוא הרגיל אותנו בתקופה האחרונה, אבל דונלד סנפורד יכול לסמן לעצמו וי אחד גדול בזכות הופעה נהדרת בתחרות הגביע הבין יבשתי במרוקו. מדליסט הארד מאליפות אירופה ייצג את היבשת בתחרות היוקרתית בריצה ל-400 מטר וסיים במקום השישי המכובד כשהוא עוצר את השעון על 45.40 שניות.

סנפורד, שמחזיק בשיא הישראלי אותו קבע בציריך ועומד על 45.27 המשיך את הכושר המצוין שבו הוא נמצא, ולמרות שכמעט חודש מאז המדליה הנהדרת הוא לא התחרה, הוא סיפק ריצה מצוינת. בהתחלה נראה היה שסנפורד נמצא מעט מאחור לעומת יתר הרצים, אבל בהמשך הוא התברג במקום הרביעי, אך איבד אותו ב-100 המטרים האחרונים. אגב, ההישג מבחינתו של סנפורד הוא העובדה שהוא הקדים את האתלט האירופי השני על המסלול, האלוף האירופי מרטין רוני שסיים שביעי עם 45.93 שניות.

מי שסיים ראשון הוא האמריקאי לשון מריט שקבע 44.60 שניות. מריט חלף על פני איסאק מקוואלה מבוטסואנה שהגיע שני ויוסף אחמד מסרחי הדרום אפריקאי.

בתחרות הקפיצה לגובה הצופים שקיוו לראות את שיא העולם העתיק של הקובני סוטומאיור התאכזבו. בוגדן בונדרנקו האוקראיני שהופיע כנציגה של אירופה זכה בתחרות. הוא עבר 2.34 בניסיונו השלישי, לאחר מכן הוא חצה 2.37 בניסיונו הראשון ולאחר מכן כל שלושת הנסיונות לעבור 2.43 נכשלו. איבן אוחוב הנהדר הסתפק ב-2.34. מוטאז בארשים הקטארי, שרק בשבוע שעבר קבע את התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה (2.43), חצה 2.34 בנסיונו השלישי ומשם לא הצליח לדלג ב-2.37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully