וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "החלטות השופטים היו מאוד קשות עבורנו"

13.9.2014 / 22:09

מאמן אשדוד לא אהב את ההרחקות של דוידוב ובלו: "עד האדום נתנו הצגה במגרש". ברק בכר: "שיחקנו במגרש הכי קשה שיש"

one
ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. יותם רונן
לא אהב את החלטות השיפוט. ניר קלינגר/יותם רונן

מ.ס אשדוד ועירוני קרית שמונה פתחו הערב (שבת) את עונת 2014/15 ברגל שמאל עם תוצאת תיקו 0:0 במשחק שנערך באיצטדיון הי"א בעיר הנמל. המחצית הראשונה הייתה מלאת אירועים כשלקראת סיומה הורחק ירו בלו לאחר ששלח מרפק לראשו של וובה בראון, ובדקה ה-43 החמיץ רועי בקל כדור עונשין מהנקודה הלבנה. לקראת סיום המשחק התווספו טובארנו פינאס האורח ואלכסנדר דוידוב מאשדוד לרשימת המורחקים לאחר שהחליפו ביניהם דחיפות.

"מרגיש מאוכזב ופספוס גדול", אמר מאמן אשדוד ניר קלינגר בסיום, "עד האדום במחצית הראשונה נתנו הצגה במגרש. קרית שמונה זאת קבוצה מצויינת היא לא איזה יריב מהליגה הלאומית. הגענו לשלוש הזדמנויות של מאה אחוז אחד על אחד ופנדל ולא הצלחנו להבקיע. אני חושב ששתי הקבוצות הגיעו מוכנות לליגה. לצערי האלמנט השלישי במגרש ואתם מבינים לבד, היה פחות מוצלח לדעתי", שלח המאמן עקיצה לשופט איתן שמואלביץ'.

מאמן אשדוד התרגש מהקהל הרב שהגיע לאצטדיון: "מרגש לראות את האוהדים חוזרים אני חושב שיש להם גם למה לבוא. הם ראו קבוצה צעירה, דינמית שמשחקת עם הלב ואני מקווה שזה יימשך. למשחק הבא נחסר שני שחקנים שהם בין השחקנים הכי חשובים שלנו. החלטות השופטים היו מאד קשות עבורנו. ברור שהאדום השני לדוידוב לא היה ולא נברא. אני חושב שאנחנו נבקש את ביטול האדום בצורה חד משמעית אני ראיתי את זה מהספסל?.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
ברק בכר: "דווקא היינו רגועים"/יותם רונן

הקבוצה האורחת הגיעה אחרי כמה משחקים לא מרשימים בגביע הטוטו, ולמרות שהגיעה למספר הזדמנויות, לא הצליחה לצאת עם ניצחון, "שיחקנו במגרש הכי קשה שיש מול קבוצה בכושר מצוין, קבוצה הכי ביתית בליגה. מחצית ראשונה עד ההרחקה היינו הרבה יותר מסוכנים, אשדוד אחרי ההרחקה הסתגרו וצופפו והיה לנו הרבה יותר קשה. למרות שנגמר 0:0 היו הרבה מצבים, היה משחק לא רע. התוצאה לא רעה, אנחנו מוכנים לליגה היינו צריכים לנצח את המשחק".

על איבוד העשתוונות של שחקניו אמר המאמן: "דווקא היינו רגועים, הגענו מוכנים למשחק. הגענו להרבה מצבים, שני השוערים תפסו יום גדול. לשתי הקבוצות יש שוערים מצוינים ולשניהם יש מקום בנבחרת, ומנעו הרבה שערים היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully