וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רעננה הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה

13.9.2014 / 20:50

שניר שוקר (24), עמנואל אמבולה (83), אלי בבאייב (86), וממאדו צ'אם (90) פירקו את העולה החדשה שנראה מזעזע בקאמבק שלה בליגת העל

one

הפועל רעננה פתחה את ליגת העל בסטייל: הקבוצה של חיים סילבס הדהימה עם 0:4 מוחץ על הפועל פתח תקוה העולה החדשה במסגרת מחזור הפתיחה. סילבס, כמו עמיתו עידן בר און רשם בכורה כמאמן בליגת העל וראה את שניר שוקר כובש כבר אחרי 24 דקות. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד הדקה ה-83 ואז הגיעה ההתפרקות הגדולה של המלאבסים ושערים של אמבולה, אלי בבאייב וממאדו צ'אם שלחו את המלאבסים הביתה מובסים ויחד עם משחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, הקבוצה של בר און ספגה עשרה שערים ללא מענה בתוך ארבעה ימים.

שניר שוקר הפועל רעננה. מגד גוזני
פתח את ההצגה. שוקר ועדי נמני/מגד גוזני

כ-1500 אוהדים, אלף מתוכם של האורחים, הגיעו לאצטדיון בנתניה וראו רק קבוצה אחת על המגרש. פתח תקוה, שחטפה 6:0 ממכבי תל אביב בגביע הטוטו, קיוותה שמול יריבה "ברמתה" היא תחזור למסלול הניצחונות אך חטפה מפלה די מבישה, גם בהתחשב בעובדה שמדובר בקבוצה עם תקציב נמוך מאוד. רעננה מצידה יכולה להיות מאוד מרוצה בעיקר מהתרומה של הזרים שלה ובראשם אנתוני נווקאמה שאומנם לא כבש, אבל היה מעורב כמעט בכל השערים והמשיך את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מייקל טוקורה שחקן הפועל פתח תקוה מול אוואנס קאנגווה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
בישול כבר בבכורה. אוואנס קאנגווה/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 1: כמעט שער מהיר לפתח תקוה. ליאור אסולין שחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, אבל ליפשיץ הדף לקרן.

דקה 24: גול! אחרי דקות חלשות המארחים עולים ליתרון. אמבולה יצא להתקפה מתפרצת והרים כדור שכוון לנווקאמה אבל הגיע לשניר שוקר שנותר בלתי מכוסה ובעט כדור שעבר בין רגליו של קאלה וחדר לרשת. 0:1 לרעננה.

דקה 30: כמעט השני של רעננה. קאנגווה מבשל השער הראשון פרץ באגף שמאל ומסר כדור רוחב נהדר לנווקאמה שעל סף רחבת החמש בעט ברשלנות החוצה.

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה חוגג. מגד גוזני
איזה ספתח לליגה. שניר שוקר חוגג את הראשון/מגד גוזני

דקה 43: קרן של רעננה יצרה ערבוביה בהגנת האורחים, קאלה יצא רע מאוד לכדור ואפשר ליניב לביא לנגוח בפעם הראשונה. הכדור הגיע לקנגווה שמשלושה מטרים בעט החוצה.

דקה 57: כדור מהאגף השמאלי עבר את כל הגנת רעננה והגיע עד לקובי מוסא שמעשרה מטר אלכסונית שלח טיל שכבר עמד להיכנס פנימה, אבל הכדור פגע בלרמן והורחק.

דקה 61: דאבל פס של פטראצי ונווקאמה הסתיים בכדור עומק של האחרון לממאדו שהכניע את קאלה, אבל פפיר פסל את השער בטענת נבדל.

דקה 69: בעיטה חופשית של גיא דיין פגעה בחומה, הכדור ירד בקשת ונהדף על ידי ליפשיץ למשקוף ולקרן.

דקה 78: נווקאמה המצוין עשה ככל העולה על רוחו על המגרש והשאיר את ממאדו לבד מול קאלה, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער.

דקה 83: גול! רעננה מבטיחה את הניצחון. נווקאמה השאיר עקב גאוני לאמבולה ששבר את קו הנבדל. הבעיטה שלו מצאה את קאלה מוכן אבל נווקאמה השתלט על הריבאונד ומצא שוב את אמבולה שמקרוב הפעם בעט לרשת. 0:2 לרעננה.

דקה 88: גול! נווקאמה הנהדר המשיך להתעלל בפתח תקוה וכדור רוחב שלו עבר את כל ההגנה והגיע לבבאייב, ששלח טיל מתוך הרחבה פנימה. 0:3.

דקה 90: גול! הרביעי של רעננה (!). יוגב לרמן הסיט כדור ברחבה לממאדו צ'אם שמקרוב הכניע את קאלה חסר האונים וההגנה המפורקת. 0:4 מדהים למארחים.

אוהדי הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
הגיעו בכמויות יפות אבל שוב התאכזבו מהקבוצה שלהם. אוהדי הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

הרכבים:

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ, עדי נמני, יוגב לרמן, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר (אלי בבאייב, 63), פדרו סאס פטראצי (דלה ימפולסקי, 87), אוואנס קאנגווה (ממאדו צ'אם, 59), אנתוני נווקאמה,

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, ריף פרץ, עמירן שקלים, מייקל טוקורה (דור חוגי, 79), מירקו אורמוש (איתי אלקסלסי, 74), עמרי אלטמן, גיא דיין, ליאור אסולין, שחר הירש (דור כוכב, 53).

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully