וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: עטר חוזר, חרזי מתחיל

שני המאמנים ירכזו את תשומת הלב במשחק הראשון של הקבוצות שלהם (שבת, 19:00). לאלה יפתח בחוד של האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

עם לא מעט בעיות בסגל, תפתח מחר הפועל עכו את דרכה בליגה. המטרה המוצהרת היא לשרוד עוד עונה בליגת העל. המאמן הטרי אלון חרזי, הצליח להשאיר את רוב השחקנים המרכזיים שהיו בעונה שעברה ואף התחזק ביובל אבידור ויוסי דורה. מחר יעמוד לראשותו של חרזי סגל מלא והוא יפתח עם ההרכב שאמור לקבל קרדיט במחזורים הראשונים. חמדי סליחי ואבידור אמורים לסחוב את הקבוצה בחלק הקדמי ההתקפי, ואילו אדי גוטליב וברניסלב יובאנוביץ' יעשו זאת מצד ההגנתי של עכו. התלבטות היחידה של חרזי הייתה בין אורי כהן שהגיע מהפועל תל אביב לבן תורג'מן בעמדת המגן השמאלי. כרגע יש עדיפות לאחרון.

הפועל חיפה:

הפועל חיפה עברה בקיץ מתיחת פנים לא קטנה. המאמן ראובן עטר שיצעיד לראשונה את חיפה בליגה ורוצה פלייאוף עליון, התעמת עם הבלם אושרי רואש ולמרות שבמועדון מנסים לכונן שלום בגזרה הזו – דבר שיחזיר את רואש לסגל - ישנן טענות שהמאמן כבר סימן לעצמו מטרה חדשה: אמיר אבו ניל. על פי גורמים בקבוצה, עטר לא אהב את היכולת של החלוץ במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו וטען שאבו ניל לא התאמץ. החלוץ היה מועמד לפתוח מחר, אבל כעת נראה שהוא אפילו לא יכלל בסגל. מהראן לאלה צפוי לפתוח בחוד ולקבל עזרה מהישאם כיוואן. גל כהן סובל מרגישות בירך, אבל צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של טאדאס קיאנסקאס.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
מאני טיים. חרזי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אדי גוטליב

בעכו עשו שמיניות באוויר כדי להשאיר את הבלם הצעיר בסגל הקבוצה. מחר יפגוש גוטליב את הלהקה של ראובן עטר, שנראתה בגביע הטוטו בכושר לא רע בכלל. אם גוטליב וחבריו להגנה ישמרו על שער ריק סביר להניח שעכו תרשום שלוש נקודות במחזור הראשון של הליגה.

הפועל חיפה: אור אוסטווינד

למרות שעטר לא ממש ספר את הקשר עם הגעתו לקבוצה ונראה היה שאוסטווינד בדרך החוצה, הזמן הביא איתו מהפך במעמד שלו. אם הקשר ימשיך מחר ביכולת הטובה שהפגין במחזורים בגביע הטוטו חיפה תוכל לפתוח את העונה ברגל ימין עם שלוש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אור אוסטווינד הפועל חיפה חוגג עם המאמן ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
יכולת מצוינת בגביע הטוטו. אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, בן תורג'מן (אורי כהן), יוסי דורה, אמייה טגה, ז'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור, אליאור סיידר, חמדי סליחי.

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, טדאס קיאנסקאס, גל כהן, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי, מינדאוגאס קאלונאס, אור אוסטווינד, הישאם כיוואן, מהראן לאלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully