וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פלויד מייוות'ר נגד מרקוס מאידאנה, טייק 2

אלימות לעבר נשים, הקרב שכולם רוצים לראות והשנה האחרונה בקריירה. שבוע סוער עבר על האמריקאי הבלתי מנוצח, בסיומו יפגוש את הארגנטינאי לקרב גומלין על אליפות העולם במשקל מעורב (בין שבת לראשון, שידור ישיר בספורט1)

פלויד מייוות'ר מרקוס מאידאנה. AP
מוכנים?/AP

פלויד מייוות'ר כנראה חיפש את הרייטינג שהוא תמיד מוצא לפני קרב גדול. וכך, כפי שלפני הקרב הקודם שלו דובר על אפשרות שירכוש את לוס אנג'לס קליפרס מידי הבעלים הגזען דונלד סטרלינג, הפעם מייוות'ר בחר להתייחס לסוגיית ריי רייס. שחקן הפוטבול של בולטימור רייבנס הושעה לשני משחקים בשל תקיפת ארוסתו, והשבוע, לאחר שפורסם וידאו של התקיפה, שוחרר מהקבוצה והושעה לאלתר על ידי הליגה. רק שהמתאגרף הטוב בתבל בחר להגן על רייס בדיוק ברגע הלא נכון. יום שחרור הווידאו.

מייוות'ר טען שהיה אפשר להסתפק בעונש ההשעיה משני המשחקים, וש"יש בתים שבהם מתרחשים דברים חמורים יותר". ההתבטאות של פלויד בעניין מוזרה עוד יותר, שכן הוא בעצמו תקף את חברתו ב-2012, הורשע ונכלא לשלושה חודשי מאסר. מוקדם יותר החודש חברה נוספת שלו, שאנטל ג'קסון, הגישה תביעה אזרחית נגדו. בכתב התביעה טענה ג'קסון שמייוות'ר הכה אותה, התעלל בה ואיים עליה עם אקדח.

אתמול הוא כבר התנצל על התבטאויותיו בנושא רייס.

"הבנתי ששוחרר וידאו בנושא", אמר, "לא ידעתי על כך כי התכוננתי לקרב מול מרקוס מאידאנה. אם פגעתי במישהו, אני מתנצל. לא התכוונתי לפגוע באף אחד ואני מתנצל בפני ה-NFL ובפני כולם. אני לא מושלם. אני עושה טעויות".

על תלונותיה של ג'קסון אמר: "כמו שטענתי בעבר – שום שריטה, שום דבר. עם או.ג'יי וניקול, ראית תמונות. עם כריס בראון וריהאנה, ראית תמונות. אתם לא ראיתם שום תמונה של אישה חבוטה, שטוענת שהיא הוכתה על ידי. אז אני רק חי את חיי ומנסה להישאר חיובי, מנסה להיות אדם טוב יותר".

לעמוד הפייסבוק של אורן יוסיפוביץ

עקבו אחריו בטוויטר

פלויד מייוות?ר מתאגרף אמריקאי מול מרקוס מאידאנה. AP
יישאר מושלם? מייוות'ר מתגונן/AP

אז בינתיים, בין שבת לראשון בלאס וגאס (שידור ישיר בספורט1), יש למייוות'ר, שוב, את מרקוס מאידאנה על הראש. הארגנטינאי (4-35) הקשה על המתאגרף הטוב בעולם בקרב הראשון ביניהם, במאי. קרב שהוכרע רק על ידי החלטת שופטים חצויה, ששמה את החגורה במשקל מעורב סביב מתניו של האמריקאי. זה היה הקרב הכי צמוד של מייוות'ר בשנים האחרונות, אבל טור ההפסדים עדיין היה על 0 בסיומו. וטור הניצחונות עלה ל-46.

זו תהיה הפעם השנייה בלבד בקריירה של מייוות'ר, שבה הוא נלחם פעמיים מול אותו מתאגרף. התקדים התרחש ב-2002, אז ניצח פעמיים את חוסה לואיס קסטיאו המקסיקני. מאידאנה, לעומת זאת, בטוח שגורלו יהיה שונה: "אני מוכן לעשות היסטוריה, אני יודע למה לצפות. אני מתאמן כדי לנצח. אני מכיר את מייוות'ר עכשיו, את הסגנון, את מה שהוא מביא לזירה. אין לי תירוצים". האמריקאי, כרגיל, בטוח עד כדי שחצנות: "אף אחד לא יכול לפרוץ את המיי-וינצ'י קוד. אני תמיד מוצא דרך, בין אם אני בן 26 ובין אם בן 37".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריי רייס. GettyImages
"לא ידעתי על כך כי התכוננתי לקרב מול מרקוס מאידאנה. אם פגעתי במישהו, אני מתנצל". מייוות'ר על פרשיית רייס/GettyImages

אבל הפצצה האמיתית היא בכלל העובדה שזהו. אחרי מאידאנה, לפלויד יש עוד שני קרבות בעסקת הענק מול CBS – שישה קרבות תמורת בסיס של כ-200 מיליון דולר. במאי הבא יהיה החמישי, והשישי בספטמבר, והביתה. "אחרי הקרב הזה, יש לי רק עוד שני קרבות נוספים", אמר השבוע מייוות'ר. "בעוד שנה יהיה הקרב האחרון שלי".

וכולם, שוב, מתחילים לפנטז שאולי אחד משני הקרבות הללו יהיה הקרב שכולם רוצים לראות. מייוות'ר נגד מני פאקיאו. העלי נגד פרייז'ר של דורנו. מספרים שרשתות CBS, שמחזיקה בזכויות על קרבות מייוות'ר, ו-HBO, שמשדרת את פאקיאו, כבר החלו במגעים. ב-2002 היה תקדים לכך, כשמייק טייסון פגש את לנוקס לואיס, אבל מייוות'ר הכחיש שדברים זזים בנושא. כרגיל, יש יותר מדי דברים שיפריעו לקרב האדיר הזה לצאת אל הפועל. אולי, אולי איכשהו נזכה לראות אותו מתרחש. מה שבטוח, הקריירה של מייוות'ר תוגדר אחרת אם ובלי קרב כזה. אבל עזבו – קודם שיעבור את מאידאנה. זה לא יהיה פשוט בכלל.

פלויד מייוות?ר (ימין) בסוף הקרב נגד מרקוס מאידאנה (שמאל. AP
שמישהו אחד ירים את היד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully