וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטנוייביץ' חי את המקצוע, הוא יצר שינוי גדול במכבי חיפה"

12.9.2014 / 13:05

יעקב שחר דיבר ברדיו חיפה לקראת פתיחת העונה: "הרושם שלי על המאמן לא השתנה מהפגישה הראשונה". על המנודים: "כששחקנים מתעקשים על כל הסכום בחוזה, זו בעיה". סטנוייביץ' יבצע שינויים בהגנה מול סכנין, משומר טואטחה ומויאל חוזרים לסגל

one

אחרי שזכו אתמול ליום חופש, שחקני מכבי חיפה שבו הבוקר (שישי) לאימונים לקראת משחק הבכורה של הקבוצה בליגה, שאף יהיה הראשון שלה באצטדיון "סמי עופר". עוד בשבוע שעבר אזלו את הכרטיסים למשחק והאצטדיון יהיה מלא, ובמועדון עורכים את ההכנות הלוגיסטיות הדרושות לאירוח משחק כזה, כולל ניסיון לשכנע את האוהדים להגיע בין היתר בתחבורה ציבורית בעקבות העומס הצפוי באזור.

אלכסנדר סטנוייביץ' לא תרגל היום את ההרכב שלו לקראת המשחק, אבל צפויים מספר שינויים לאור משחק ההגנה החלש של הקבוצה במשחק האחרון מול בני סכנין (3:5). אייל משומר חוזר לסגל וכך גם טאלב טואטחה וקובי מויאל. חן עזרא ורובן ראיוס ישחקו בקישור. "בהתקפה היינו יעילים, החלוצים היו אגרסיביים ועשו לחץ נכון", אמר סטנוייביץ' לשחקנים.

אוהדי הקבוצה עדיין עומדים על דעתם להחרים את המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים ונכון להיום בצהריים אין כל שינוי בעניין הזה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא מרוצה מההגנה. סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הנשיא יעקב שחר התראיין ברדיו חיפה ודיבר על כמה נושאים בוערים אצל הירוקים. על מחירי הכרטיסים ועל המחאה שאוהדי מכבי חיפה עדיין מנהלים אמר שחר: "מחיר הכרטיס בעבר הלא רחוק היה 80 שקל, זה לא השתנה יותר מדי. מנגד, המשכורות של השחקנים זינקו משמעותית בשנים האחרונות. ככל שמגיעים יותר אוהדים אנחנו משלמים יותר כסף למשטרה, צריך לטפל בעניין הזה. אם יקלו עלינו, נוכל לאפשר הקלות במחירי הכרטיסים".

על השחקנים המנודים אמר שחר כי "זה קרה בגלל שהתמדנו ושילמנו להם כמו שצריך, או שהם פשוט לא מספיק טובים וקבוצות אחרות לא רצו אותם. אפשר לפתור את הבעיה הזאת. יש דרך להגיע להסכמה, אבל כשמתעקשים על כל הסכום בחוזה, זו בעיה".

על התרשמותו מאלכסנדר סטנוייביץ' אמר שחר כי "הרושם לא השתנה מאז הפגישה הראשונה. הוא חי את המקצוע. אולי הוא צועק, אבל הוא מאוד נחמד. הוא יצר שינוי, כי הוא מדבר לשחקנים בגובה העיניים בלי פוליטיקות. מעריכים אותו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יעקב שחר בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
מרוצה מהמאמן. שחר/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully