וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-בית"ר ירושלים: הובאן נחת, אוגו יפתח

הרומני שסיכם בב"ש: "רוצה לזכות בכל תואר". אוגו בהרכב (ש', 20:10, ספ' 1), קורצקי: "תהיו מחויבים, השאר יסתדר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לפני שלוש שנים בית"ר ירושלים הגיעה מספר שבועות לפני פתיחת העונה למשחק גביע הטוטו בבאר שבע ונוצחה 3:0. במחזור הראשון של הליגה היא הגיעה לוסרמיל וניצחה 0:1. ההיסטוריה לא לטובתה לקראת המשחק מחר.

* מתוך 11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, במשחק אחד בלבד המפסידה כבשה שער. זה קרה במאי 2012, במשחק ההישרדות שבו ניצחה הפועל באר שבע 1:3.

* דור מלול עבר בקיץ מבית"ר ירושלים לבאר שבע. משחק הבכורה שלו במדי בית"ר היה במחזור הראשון של העונה שעברה, באיצטדיון רמת גן נגד..... הפועל באר שבע.

* אגב, אותו משחק פתיחת עונה אשתקד ברמת גן הסתיים ב-0:2 לבאר שבע. את השער השני לבאר שבע כבש תומר סוויסה, שצפוי לעבור בקרוב לבית"ר ירושלים.

שחקן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה מול עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בשנה שעברה זה נגמר ב-0:2 לבאר שבע/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אחרי החתמת ג'ון אוגו והסיכום עם אובידיו הובאן, הפועל באר שבע תפתח מחר (שבת) את העונה בליגת העל ותנסה להשכיח את היכולת שהציגה במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו, ולהוכיח לקהל שלה שגם העונה היא מסוגלת להתמודד על האליפות. אוגו תורגל בהרכב למרות שהוא עדיין לא בכושר מלא, הובאן עוד לא חתם, ארבייטמן ומליקסון פצועים, אבל לרשותו של אלישע לוי יעמדו גל אראל, רועי גורדנה ודובב גבאי, שינסו להוביל את הקבוצה לניצחון רשמי ראשון העונה. בן ביטון, דור מלול, דניאל אסקלינג, סיראז' נאסר ויוסף אבו לאבן יישבו על הספסל.

הובאן נחת הלילה בישראל, יעבור בדיקות ויחתום על חוזה לשנתיים. עם הנחיתה אמר הקשר: "אני מרגיש טוב, מחכה לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהצטרף להפועל באר שבע. אני יודע שהם סיימו את העונה שעברה במקום השני ושהעונה הם רוצים לזכות באליפות. טוטו תמוז סיפר לי שיש כאן כדורגל טוב ואני צריך להיות מוכן להכל. אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי".

במועדון החליטו בשיחה שנערכה לאחרונה שלא לפסול על הסף החתמה של חלוץ נוסף. אלונה ברקת מנהלת כל העת מגעים מאחורי הקלעים לצירוף שחקן התקפה שיתחרה עם שלומי ארבייטמן. שמו של אלירן עטר עדיין לא עלה, אבל בסביבתו של השחקן טענו אתמול כי אם לא יחתום במכבי תל אביב, יופעל לחץ להחזירו לישראל ולהחתימו בקבוצה אחרת דוגמת באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קשר פטרולול אובידיו הובאן. GettyImages
יוצא בהצהרות. הובאן/GettyImages

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים דרוכים מאוד לקראת פתיחת העונה בוסרמיל. בבית"ר יודעים כי בעקבות ה-0:3 בגביע הטוטו באר שבע כבר לא תגיעה שאננה, וצפוי קרב מאוד קשה בבירת הנגב. מנחם קורצקי אמר לשחקנים: "מחר זה סיפור אחר לגמרי. נצטרך לתת 120% מעצמנו כדי לחזור עם תוצאה טובה. הדבר הכי חשוב שנמשיך לעבוד על המגרש ולהיות מחוייבים, כל השאר יסתדר".

בנוגע להרכב, נראה כי ה-11 שפתחו בגביע הטוטו בוסרמיל יפתחו גם מחר. ססאר אזסו וזאב חיימוביץ' יפתחו כבלמים, קלאודמיר, שלומי אזולאי וחנן ממן בקישור האחורי ואילו לידור כהן ועומר נחמני ישחקו בכנפיים מאחורי ז'רקו קוראץ'. עומר אצילי צפוי לפתוח על הספסל, אם כי ייתכנו הפתעות ברגע האחרון. אופיר קריאף ייעדר מהמשחק בשל השבר בכף בידו וצפוי גם להחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

כ-2,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה מחר. בבית"ר מייחסים חשיבות גדולה למשחק, גם בשל העובדה שתוצאה טובה תוכל למלא את טדי נגד מכבי חיפה. בבית"ר מאמינים כי בתחילת השבוע הבא תומר סוויסה יצטרף לקבוצה וכמו כן מקווים לתשובה חיובית ממכבי תל אביב בנוגע לבן רייכרט.

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"נצטרך לתת 120% מעצמנו כדי לחזור עם תוצאה טובה". מנחם קורצקי/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אליניב ברדה

אם יש שחקן שכמעט כל העונה של באר שבע מונחת על הרגליים שלו, זהו חלוץ הנבחרת. באר שבע בנתה העונה קבוצה טובה, היא עדיין מכוונת גבוה, אבל ברדה שעסוק בעבודת הגנה, מספרים בהתקפה ותמיכה בצעירים צריך להתעסק לא מעט גם בחדר ההלבשה שלה. ככל שבאר שבע תהיה חשופה יותר ללחץ של הגדולות והקהל שלה, התפקיד של ברדה יהיה קשה יותר.

בית"ר ירושלים: לידור כהן

לאחר הצמד בגביע הטוטו, המוניטין שלו נסק לשמיים. עכשיו הוא יצטרך להתמודד עם רף ציפיות גבוה ועם יריב שמסמן אותו. אלי טביב שילם עליו 1.2 מיליון שקל ומאמין שבעתיד הוא יהיה שווה הרבה יותר. לידור כהן צריך להתחיל ולבנות לעצמו קריירה תחת רף ציפיות ולחץ ברמות הגבוהות ביותר וזה מתחיל כבר מחר בבאר שבע.

לידור כהן, בית"ר ירושלים, חוגג שער. קובי אליהו
יעמוד בציפיות? לידור כהן/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, רועי גורדנה, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, שלומי אזולאי, חנן ממן, לידור כהן, עומר נחמני, ז'רקו קוראץ'.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully