וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אחריי המבול

12.9.2014 / 8:43

בולטימור שכחה לרגע מפרשת ריי רייס וחזרה לעניינים עם 6:26 ביתי על היריבה פיטסבורג. ביג בן סיים בלי טאצ'דאון

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Patrick Semansky, AP
שכח את הצרות. פלאקו/AP, Patrick Semansky

בולטימור (1:1) - פיטסבורג (1:1) 6:26

הרייבנס עברו את אחד השבועות הקשים בתולדות המועדון, שבוע שהחל עם הפסד אכזרי בבית ליריבה סינסינטי ונמשך כמובן עם התפוצצות פרשת ריי רייס, אשר בשיאה הרץ האחורי הכוכב שוחרר מהקבוצה. למרות זאת, הקבוצה של ג'ון הארבו ידע לשים הכול בצד ולחזור לשורשים שלה, ההגנה, כדי להשיג ניצחון ענק וחשוב מאין כמוהו. פיטסבורג? היא הראתה שההתפרקות במחצית השנייה של המשחק מול קליבלנד, שלמזלה לא הסתיים בהפסד, כנראה לא הייתה מקרית.

המשחק, שנערך בליל ה-11 בספטמבר בארצות הברית, החל עם טקס מרגש ולאחר מכן, שתי הקבוצות עברו להתכתש זו עם זו, כפי שהן אוהבות. כבר בתפיסה הראשונה שלו, באמצע הרבע הראשון, אנטוניו בראון חטף פצצה שהשאירה אותו עם חשש לזעזוע מוח. הוא נלקח לבדיקה בחדר ההלבשה, אולם בסופו של דבר הורשה לחזור למשחק.

אלא שבזמן שהוא נעדר, הסטילרס קצת הלכו לאיבוד והדרייב הראשון שלהם הסתיים בפאמבל של ג'סטין בראון, שכמה דקות לאחר מכן הפך לטאצ'דאון מן העבר השני של אואן דניאלס. בשני הרבעים הבאים לא קרה יותר מדי, עד שארבע דקות לסוף הרבע השלישי, דניאלס תפס את הטאצ'דאון השני שלו במשחק אחרי שתי עבירות שנשרקו בזו אחר זו נגד הגנת האורחים, וקבע 6:17. ב-15 הדקות האחרונות, ההגנה של בולטימור המשיכה לעבוד, כולל עוד פאמבל, הפעם של הית' מילר ולא אפשרה לסטילרס להתקרב. ג'סטין טאקר השחיל עוד שלושה שערי שדה ובולטימור חגגה בסיום.

ג'ו פלאקו סיים משחק צנוע עם 166 יארד וצמד, ללא איבודים. הוא קיבל 71 יארד באוויר מסטיב סמית' ו-96 על הקרקע מברנרד פירס, שהראה שאין לו בעיה להחזיק את משחק הריצה. בן רות'לסברגר לא מסר אף טאצ'דאון ואיבד רצף של 30 משחקים. הוא סיפק 217 יארד ואיבוד, 90 יארד לאנטוניו בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully