וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סטריק ובן חפר לא עלו לגמר

11.9.2014 / 18:09

הקלע הוותיק סיים במקום ה-59 באליפות העולם, חניכו הסתפק במקום ה-36. ביום שישי ליאור מדלל בירי שלושה מצבים

גיא סטריק, קלע ישראלי. ברני ארדוב
גיא סטריק/ברני ארדוב

גיא סטריק הותיק, וחניכו עימי בן חפר, יתורו אחר כרטיס לריו 2016 במהלך השנה הקרובה מכיוון שהיום באליפות העולם לא הצליחו להתקרב אל גמר אליפות העולם. סטריק, בעבר אלוף אירופה ברובה מצב שכיבה, לא נכנס טוב לתחרות, היום במוקדמות בגרנדה, ספרד, ודורג לבסוף במקום ה-59 עם 617.4 נקודות. בן חפר דווקא היה בתמונה ב-20 הכדורים הראשונים, אולם אז הוא נחלש בתוצאות. חניכו של סטריק חזר לעצמו בסיומת אולם זה הספיק רק כדי לסיים במקום ה-36 עם 622.3 נקודות.

שיא עולמי נקבע במוקדמות על ידי סרגיי קמנסקי הרוסי, 632.3 נקודות, אלא שבגמר המתחיל מ-0 נקודות, לא הצליח קמנסקי לזכות אפילו במדליית ארד וסיים רק רביעי, אם כי הוא מתנחם בקווטה אולימפית מכיוון שהטופ 5 עולה לאולימפיאדה.
בזהב זכה וורן פוטנט האוסטרלי בן ה-52, מדליסט ארד אולימפי מ-2008, שהשיג 210 נקודות בגמר ויוצא אל האולימפיאדה החמישית שלו, בדיוק מה שסטריק מנסה לעשות בקמפיין הנוכחי. דניאל ברודמאייר הגרמני (208.6) וויורי שרבאצביץ מבלארוס (188) השלימו את הפודיום.

ליאור מדלל יתייצב בשישי בבוקר אל תחרות הסינון במקצוע האחרון לרובאים שלנו בתחרות, ירי משלושה מצבים, עם סיכוי מצוין לעלות לתחרות עצמה בשבת ותקוה קטנה להתברג בגמר (14.00 שעון ישראל), שלוש שנים לאחר שהעפיל אל גמר אליפות אירופה במצב שכיבה וסיים שביעי. גם גיל סימקוביץ', קלע הסגל האולימפי לשעבר, ובן חפר, יתחרו במקצוע המצבים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא סטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully