וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אלו: "השישייה של מכבי תל אביב? לא מפחדים"

11.9.2014 / 12:05

מגן מכבי פתח תקוה מתכונן למשחק מול האלופה. במועדון אישרו את הפניה למילאן סמיליאניץ', שממתין לתשובה מהפועל באר שבע

one

אחרי ההדחה מגביע הטוטו, מכבי פתח תקוה כבר עם הפנים לליגה. במועדון היו מופתעים מאוד מהתבוסה שספגה היריבה העירונית, הפועל פתח תקוה, במשחק אתמול (רביעי) מול האלופה אותה תפגוש ביום ראשון. עד אז, המאמן רן בן שמעון רוצה להחתים קשר נוסף לחיזוק הסגל שלו וכרגע לא משחרר את ניקולאס פלצ'וק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה פנתה לקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ', שהבהיר שאמנם סיים התרשמות בהפועל באר שבע, אך הוא ממתין לתשובה. במועדון אישרו כי הם מעוניים בשחקן, שלא יסכים להגיע למבחנים. כרגע, בסגל של רן בן שמעון ארבעה זרים.

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
"כולם רואים שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק, אנחנו נראים ממש טוב, במיוחד במחצית השנייה אתמול". דור אלו/ניב אהרונסון

"אין ספק אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה לאור המצבים שהיו לנו. ניקח את הדברים הטובים למשחק נגד מכבי תל אביב ונקווה שיהיה יותר טוב", אמר המגן דור אלו בעקבות ההפסד אמש להפועל חיפה וההדחה מגביע הטוטו.

אלו התייחס גם לתוצאה בבלומפילד. "שמענו על התבוסה של מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה, אבל אנחנו לא מפחדים משום דבר. יש לנו מאמן פנטסטי. נבוא לעשות את העבודה. כולם רואים שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק, אנחנו נראים ממש טוב, במיוחד במחצית השנייה אתמול. כבר עבר הרבה זמן, הייתה מלחמה, אבל די - הגיע הזמן לפתוח את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully