וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AP: ה-NFL קיבלה את הסרטון של רייס כבר באפריל

11.9.2014 / 9:42

איש חוק טוען כי העביר את הווידיאו ושוחח עליו עם נציגת הליגה. ראש ה-FBI לשעבר מונה לבדוק. ESPN: רייס גם ירק לזוגתו בפנים

ריי רייס בולטימור רייבנס. AP
הפרשה ממשיכה להסתעף. רייס/AP

פרשת ריי רייס ממשיכה להתפתח ולהסתעף לכיוונים שונים רבים. הלילה (בין רביעי לחמישי), פרסמה סוכנות הידיעות AP כי אחד מאנשי החוק שטיפלו בפרשה שלח כבר באפריל ל-NFL את קטע הווידיאו שצולם בתוך המעלית ובו נראה רייס מכה את זוגתו, ג'נאי. על פי AP, איש החוק המדובר אף השמיע להם הקלטה קולית בת 12 שניות בה נשמעת אישה, נציגת הליגה שראתה את הסרטון, כשהיא מודה לו על שהעביר אותו לרשותה ומוסיפה: "אתה צודק. זה נורא".

מרגע פרסום הסרטון החדש ועד לרגע זה, ב-NFL, כמו גם בקבוצה בה שיחק רייס, בולטימור, הכחישו בכל תוקף כי הם ראו את מה שקרה בתוך המעלית. כעת, ייתכן שהדברים יתחילו להתנהל אחרת וכראיה לכך, זמן קצר לאחר פרסום הדיווח ב-AP, הודיע קומישינר הליגה רוג'ר גודל כי ראש ה-FBI לשעבר, רוברט מיולר השלישי, יערוך בדיקה פנימית בתוך ה-NFL על מנת לראות האם הליגה טיפלה בכל הסיפור הזה כהלכה. גודל כבר הודיע שמיולר יקבל גישה לכל הרישומים של ה-NFL.

בינתיים, גודל והליגה זוכים לקיתונות של ביקורת מכל הכיוונים על הדרך בה הפרשה התגלגלה. רודי וייט, כוכב אטלנטה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "רוג'ר פשוט היה צריך לבוא ולומר 'פישלנו בקטע הזה'. אבל הוא לא יעשה את זה. יש יותר מדי עניין של גאווה ב-NFL". גם שחקני עבר כמו ג'יימס האריסון ובריאן ווסטברוק ניצלו את הרשתות החברתיות כדי לתקוף ואחד מבעלי הקבוצות בליגה כבר אמר באופן אנונימי שהבעלים לא יתמכו בגודל אם הדיווח של AP יתברר כנכון. ארגון הנשים הלאומי של ארצות הברית כבר דרש מהקומישינר להתפטר, אולם גודל מצדו, כאשר הגיע לדבר עם התקשורת, רק אמר: "אני מרגיש שהמשרה שלי בטוחה. אני חי עם ביקורת בכל יום ורגיל אליה".

אמש, אחד מעובדי המלון באטלנטיק סיטי בו התחולל כל האירוע גם טען בפני התכנית "מחוץ לקווים" של ESPN כי בערב בו רייס חבט בג'נאי, הוא גם ירק בפניה: "מחוץ למעלית ואז בתוכה. זה מה שגרם לתגובה הראשונית שלה ואז הוא חבט בה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריי רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully