וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אובידיו הובאן סיכם לשנתיים

11.9.2014 / 9:53

הקשר הרומני, שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, יהיה הזר החמישי של אלישע לוי אחרי שפטרולול הסכימה לשחררו

שחקן פטרולול פלוישטי, אובידיו הובאן. GettyImages
הקצוות נסגרו. הובאן/GettyImages

הקשר הרומני אובידיו הובאן סיכם לשנתיים בהפועל באר שבע וישלים את מכסת הזרים של אלישע לוי לעונה הקרובה. השחקן צפוי לנחות הלילה בארץ, לעבור בדיקות רפואיות בתחילת השבוע הבא ולאחריהן לחתום בקבוצה. הובאן סיכם באמצעות נציגו אבי נמני והוא צפוי להרוויח כ-160 אלף יורו.

הובאן, 31, יוצא לראשונה בקריירה שלו מהליגה הרומנית. הוא עבר בקראיובה, ביחור, גז מטאן מדיאש, קלוז' ובשנתיים האחרונות שיחק בפטרולול, במדיה רשם 56 הופעות ליגה וכבש שלושה שערים. להובאן שבע הופעות במדי נבחרת רומניה, האחרונה רק השבוע בניצחון 0:1 על יוון בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2016.

הובאן מסוגל לתפקד גם כבלם ובעקבות הגעתו הוחלט בקבוצה שלא להתחזק בבלם, מהלך שאפשר לתת אור ירוק לבלם בן אלגרבלי לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של הובאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתרגשים מהתוצאות. ברדה ואלישע לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל באר שבע קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת תחילת העונה כאשר הקבוצה תארח בשבת בווסרמיל את בית"ר ירושלים למשחק הראשון בליגה. באר שבע סיימה את ארבעת משחקיה בגביע הטוטו ללא אף ניצחון ועם מאזן של שלוש תוצאות תיקו והפסד.

"אנחנו מחכים למשחק הזה, הגענו לדבר האמיתי", הודה לוי. "כולם מתרגשים לקראת המשחק הראשון ומקווים שהמגרש יהיה מלא. אני מקווה שנהפוך מומנטום ונפתח את העונה ברגל ימין. לא צריך להיות לחץ כי עדיין לא הפסדנו משחק אחד בליגה, אבל משחקי גביע הטוטו ומשחקי האימון נותנים כיוון. למדנו מכל המשחקים האלה והבנו שהיה חסר לנו מחץ, עדיין לא היה לנו חיבור. עברנו קיץ לא קל, אנשים שוכחים שהייתה מלחמה והתקשינו להביא את הזרים הנכונים. הרבה פעמים זה פגע בנו. החשוב הוא המשחק הראשון ובכדורגל אין משחק שדומה למשנהו. אני בטוח שנגד בית"ר זה יהיה שונה".

על השינויים שעברה הקיץ הקבוצה אמר המאמן: "העונה שעברה הייתה עונה שבה הפכנו קבוצה לגיטימית שהתמודדה ראש בראש עם מכבי תל אביב. אני חושב שאם נגיע שוב לאותו מצב, נדבר אחרת. השנה המטרה שלנו היא להשיג יציבות. אנחנו רואים את מכבי תל אביב ומכבי חיפה ויודעים שגם קרית שמונה קבוצה טובה. אנחנו שייכים לחבורה הזו ואנחנו רוצים לייצר מסורת ולהידבק לדבוקה הזו".

על התחושות שלו לגבי הסגל שנבנה, אמר לוי: "חוץ מדברים שלא היו תלויים באף אחד כמו המלחמה וזה דבר שהפריע לקבוצות מהדרום, מכל שאר הדברים אני מרוצה מהבסיס ומהסגל. אנחנו נעשה התאמות ונשלים את הסגל בדרך להיות קבוצה טובה וחזקה. יש לנו 3-4 פצועים וזה חלק מהמשחק. אתה אף פעם לא בוחר איך ומתי להיפצע. שחקנים כמו מליקסון, שלומי ארבייטמן ונאסר ואחרים היו פצועים, אבל אנחנו נבוא למשחק הראשון ונעשה את המקסימום שיש. כדורגל זה מן מעגל וכשאנחנו מדברים על מחשבה ועומק, אלה דברים שנצטרך לתת להם תשובה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאור בוזגלו עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
רוצה להתחיל מסורת. אלישע לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אליניב ברדה הוסיף: "זה המחזור הראשון של הליגה, המאני טיים, נעשה הכול לבוא הכי טוב שאפשר. יש לנו קבוצה טובה מאוד, ובבית עם הקהל שלנו ננסה לעשות את המקסימום. שנה שעברה לא תיתן לנו נקודות השנה ולכן לבוא ולדבר על מה שהיה זה ממש מוקדם. אנחנו רוצים להתחיל את הליגה בצורה טובה וננסה לנתב את עצמנו כדי שאז אולי נוכל לראות מה המטרות שלנו".

החלוץ הוסיף: "הסגל השנה הרבה יותר טוב מהשנה שעברה. נצטרך לבוא מוכנים הרבה יותר השנה כדי לשחזר את מה שהיה. ההצלחה תהיה לעשות עונה לא פחות טובה מהשנה שעברה ואם נצליח לשלב את זה עם תואר לעיר הזו זה יהיה יוצא מן הכלל".

שמו של עוז ראלי שוב עלה בשיחות בין אלונה ברקת לנציגיו ובמועדון הבהירו כי הוא הוצע להם ובשלב זה לא התקבלה החלטה בעניין.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ומעריכים שלפחות 8,000 אוהדים יגיעו למשחק. שלומי ארבייטמן עדיין לא כשיר ולא התאמן אתמול. גם מאור מליקסון יחסר לאלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully