וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו ויוסי אבוקסיס הכריזו על הפסקת אש

10.9.2014 / 20:55

לאחר שבוע מתוח בבני יהודה, השניים הוציאו הודעה משותפת כי יישרו את ההדורים. גורם במועדון: "נראה אם זה יחזיק מעמד"

one

האם משה דמאיו ויוסי אבוקסיס הצליחו לשים את כל המתיחות, העקיצות והקרע מהשבועות האחרונים מאחור? על פי ההודעה המשותפת שהוציאו השניים היום (רביעי), הם שמים את הכול בצד ומתרכזים אך ורק בהצלחת המועדון.

כזכור, אבוקסיס צוטט כמי שטוען כי אינו בנה את הקבוצה ובעיקר לא רצה את פדרו גלבאן ואילו דמאיו השיב כי האחריות אך ורק עליו ואף עקץ את אבוקסיס וטען שלא רצה את אמיר עגייב, אוהד קדוסי ודלה איינוגבה בקבוצה. השניים הגיעו לסיטואציה שבה הגיעו עד לשלב של התרת חוזה והיה נראה שזה רק עניין כספי עד סיום ההתקשרות. כעת, אולי גם בשל העובדה שהשניים לא הגיעו להבנות כספיות, הוחלט על יישור ההדורים.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
"מעולם לא טענתי את מה שכביכול ציטטו בשמי". יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

דמאיו צוטט באתר הרשמי של בני יהודה, ואמר: "ערכתי מוקדם יותר פגישה עם המאמן יוסי אבוקסיס בה יושרו ההדורים והחלטנו לשים את הפרשה הזו מאחורינו ולצאת לדרך חדשה ביחד כשהכול מאחורינו וטובת בני יהודה והצלחתה עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו לפני כל שאר הדברים".

אבוקסיס עצמו הגיב ואמר: "כל הנושא מאוד כואב לי. מההתחלה היו אי דיוקים ואי הבנות ומעולם לא טענתי את מה שכביכול ציטטו בשמי. לאמן בבני יהודה זו בחירה שלי ואני הולך איתה עד הסוף. אני מאמן מועדון גדול וקבוצה טובה ונהנה לעבוד כאן. גם בעונה שעברה כשירדנו, המשפט הראשון שלי היה שאני ממשיך בלאומית עם הקבוצה. אני מבחינתי מכבד מאוד את משה דמאיו ושם את כל העניין הזה מאחוריי. יש לנו עוד מטרות להגשים העונה, ורק באחדות מלאה ועם הקהל הגדול מאחורינו שאני מעריך ואוהב נצליח. כל השחקנים שציטטו בשמי כאילו לא רציתי הם השלד היקר והטוב של הקבוצה וכל מאמן רוצה כאלה שחקנים".

גורם בבני יהודה הסביר את הדברים ואמר: "נראה אם זה יחזיק מעמד. יש כאן עוד גורמים עסקיים וספונסרים שהתערבו. בני יהודה מעל הכול ואם ישימו הכול בצד ויתרכזו בכדורגל, אז הכל אפשרי. רק מבחן הזמן יכריע אם יישור ההדורים הזה יחזיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully