וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "יש התרגשות סביב הפועל ירושלים גם בעולם"

10.9.2014 / 18:18

הזר החדש של הקבוצה נחת יחד עם ג'וזף ג'ונס: "מצפה כבר לשחק בארנה החדשה". ג'ונס: "אני וטוני נשלים את הקבוצה"

שחקן הפועל ירושלים טוני גפני אחרי הנחיתה בנתב"ג. מגד גוזני
ברוך הבא. טוני גפני/מגד גוזני

הפועל ירושלים ממשיכה לקבל צורה לקראת העונה שבפתח והיום (רביעי) נחתו בארץ שני הזרים החדשים שלה - טוני גפני וג'וזף ג'ונס, שחתמו לפני יומיים ויחזקו את הקו הקדמי של הקבוצה מהבירה.

גפני אמר עם הגעתו לארץ: "אני שמח להגיע לכאן, יש התרגשות סביב הפועל ירושלים, מדברים עליה באופן חיובי לא רק בישראל אלא במקומות אחרים בעולם ". מהמשחק היחיד שלי בישראל , אני זוכר את הקהל המטורף במלחה. אני מצפה לשחק בארנה החדשה, עקבתי ושמעתי על הבנייה של הקבוצה ואני חושב שיש לנו סגל טוב. אני מודע למה הביאו אותי וזה בעיקר בכדי לתת הגנה חזקה ואגרסיבית".

בהתייחס ליריבות עם מכבי, הוסיף גפני: "אני מכיר את פארגו ורנדל שמשחקים שם, מכבי היא קבוצה טובה, אבל אנחנו מתרכזים בקבוצה שלנו. כשחקן מקצוען אני עולה לכל משחק בכדי במטרה לנצח, אני מקווה ומאמין שנהיה בסיטואציה שנוכל להיאבק על האליפות בשלבים המאוחרים של העונה".

ובינתיים: ירושלים הובסה בפעם השנייה מול אלבה ברלין

ג'וזף ג'ונס, שחקן הפועל ירושלים, אחרי הנחיתה בנתב"ג. מגד גוזני
חוזר לארץ אחרי הקדנציה בגליל. ג'ונס/מגד גוזני

ג'ונס סיפר: "היו לי כמה שיחות בתקופה האחרונה עם דני פרנקו בהן הסברתי מה אני מצפה ומה הוא מצפה ממני. אני רוצה לעבוד קשה ולהצליח עם הקבוצה ואני שמח להגיע לירושלים".

על ההפסדים לאלבה ברלין במשחקי האימון: "שמעתי על המשחקים האלו ואני יודע ששיחקנו בלי שחקני פנים. אני וטוני נשלים את הקבוצה, ונתרום לקבוצה בכוח ובאגרסיביות על הפרקט. שמעתי על הארנה החדש ואני נרגש לשחק מול הקהל של הפועל".

השחקנים יעברו מחר בדיקות רפואיות ויצטרפו לאימוני הקבוצה. שאר שחקני הקבוצה נחתו היום בבוקר לאחר שני
משחקי האימון וישובו לאימונים ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully