וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אביחי ידין לא קיבל את משכורת אוגוסט

10.9.2014 / 14:13

מכבי חיפה הפסיקה את הזרמת הכספים לקשר שמתאמן בנפרד. חרף הודעת המנהלת: האוהדים החליטו להחרים את המשחק בטדי

one

מכבי חיפה עצרה את העברת המשכורת לקשר אביחי ידין, שנחשב כרגע לאחד משני השחקנים המנודים, יחד עם חן עזריאל. ידין, שעד כה היה השחקן היחיד שקיבל שכר ממכבי חיפה, לא קיבל את שכרו לחודש אוגוסט. כזכור, לאחרונה טענו גם שאר המנודים כי לא קיבלו שכר מאז תחילת העונה, אולם במכבי חיפה טענו כי ברגע שימצאו קבוצה, שכרם ישולם במלואו על ידי הקבוצה ואם יהיה צורך בכך היא תשלים את הפערים.

חיפה תארח הערב (רביעי) את בני סכנין למשחק שלישי בין הקבוצות העונה, כשהמאמן אלככסנדר סטנוייביץ' מתכנן מהפכה בהרכב ויערוך חמישה שינויים. קובי מויאל לא ייכלל בסגל בשל הרצון לתת לו לחזור בהדרגה אבל צפוי להיות בסגל למשחק הליגה מול סכנין ביום שני. שמעון אבוחצירא יחזור לסגל וגם יפתח בהרכב כשגם מיצ'ל יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

אוהדי מכבי חיפה המתינו להודעה של מנהלת הליגה בעניין מכירת הכרטיסים, ובהמשך הוציאו הודעה לגבי נושא החרם שהטילו על המשחק בטדי. "אם חשבתם לעשות מאיתנו צחוק, אז תחשבו שוב", נכתב בהודעה. "אל תבלבלו אותנו עם מספרים, מנהלת יקרה. אז עכשיו גרמתם לנו אוהדי הקבוצות הגדולות לשלם יותר לכל המשחקים? הצחקתם אותנו. אנחנו אלו שמפרנסים אתכם, אז איפה בדיוק ההגיון שאוהדי הקבוצות הקטנות ישלמו פחות, הרי אנחנו המסה הקריטית. אז אנחנו מודיעים לכם חד משמעית, החרם ממשיך. רוצים להתחשב? אז במשחקים של הקבוצות הגדולות נגד הקטנות יהיה מחיר אחיד של 50 שקלים ובמשחקים של הגדולות מול הגדולות 80 שקלים כולל העמלות לקופות הכרטיסים. עלינו לא עובדים בעיניים".

גם אתמול, לאחר הודעת אלי טביב כי מחירי הכרטיסים יהיו 90 שקלים בלבד, אוהדי הקבוצה לא מיהרו להסתער על הקופות בטענה שהם רוצים לקבל פתרון קבוע לעניין המכירה. היום נקבע כי מחיר כרטיס בין חמש הגדולות, בניהן שתי הקבוצות הללו, יעמוד על 80 שקלים לבוגר ומחצית הסכום לשאר הסקטורים – אולם נקבע כי התקנות ייכנסו לתוקפן החל מהמחזור השני.

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המצב הולך ומסתבך. ידין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully