וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס יחזור לקדנציה רביעית בקבוצה?

10.9.2014 / 10:36

מכבי ת"א לא מחזירה תשובה על רייכרט ובמועדון לא פוסלים את צירוף הארגנטינאי אם הפועל חיפה תשתתף בשכרו: "יש לו מה לתרום"

one

בבית"ר ירושלים מתחילים להילחץ. מועד סגירת חלון ההעברות הולך ומתקרב והקבוצה עדיין לא השלימה את הסגל. בבית"ר חוזרים ואומרים כי עם הסגל הנוכחי הקבוצה תיפול מהרגליים והיא חייבת לצרף שני שחקנים באופן דחוף. האימונים האחרונים נערכו ללא ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה ואופיר קריאף הפצוע, ובמועדון הגדירו את הסגל וההכנה כ"לא רצינית, מתאמנים עשרה שחקנים ועוד חמישה מהנוער, 7 על 7 אי אפשר לתרגל".

בבית"ר לא קיבלת תשובה ממכבי תל אביב בנוגע לבן רייכרט ולא ברור אם ומתי תגיע כזאת. השחקן אמור לחזור היום לארץ עם הנבחרת הצעירה והיום או מחר סוכנו אבי נמני אמור לדרוש ממכבי תל אביב תשובה סופית בנושא כפי שהובטח להם.

בבית"ר לוקחים בחשבון שרייכרט לא ישוחרר, ונכון לכרגע האופציה היחידה של הקבוצה היא דריו פרננדס, שכרגע לא בתכניות של הפועל חיפה. בבית"ר לא מתכוונים להשקיע כסף גדול ולכן אופציית פרננדס היא הריאלית ביותר היות והפועל חיפה מוכנה להשתתף בחלק משכרו. בבית"ר ישנה עדיפות לרייכרט אך אם לא תתקבל תשובה חיובית ביומיים הקרובים התמונה עשויה להשתנות.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית,ר לא רוצה להשקיע הרבה כסף, והוא אופציה ריאלית. פרננדס/ברני ארדוב

בנוגע לסאגת תומר סוויסה, גם אתמול עדיין לא סוכמו הפרטים באופן סופי. נושא גילום שכר הדירה של השחקן עדיין לא נפתר אך שני הצדדים מאמינים כי הנושא ייפתר היום והשחקן יחל להתאמן עם הקבוצה בתחילת השבוע הבא.

היום יצטרפו שחקני הנבחרת הצעירה לאימונים (פרט לאלי דסה שעשוי לערוך אימון קל) ולאחר מכן תערוך הקבוצה ארוחת גיבוש לקראת פתיחת העונה והמשחק בוסרמיל בשבת. בבית"ר מעריכים כי לפחות 2,000 אוהדים ילוו את הקבוצה בשבת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully