וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "לא מתייחס לזה כאל משחק פרישה. זה דייויס ונבוא לנצח"

10.9.2014 / 9:24

ישראל נערכת למפגש מול ארגנטינה בפלורידה, רן: "גם בארץ יש חום כזה ולחות גבוהה". סלע: "מקווה שאביא את הנקודה"

הטניסאים הישראלים אנדי רם (ימין) יוני ארליך (שמאל). איגוד הטניס, אתר רשמי
מתרגשים. רם וארליך/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת ישראל בדייויס ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות נגד ארגנטינה על העלייה לבית העליון. ישראל תארח את המשחקים בפלורידה שבארצות הברית בעקבות החלטת איגוד הטניס העולמי, וזאת עקב מבצע "צוק איתן" והמלחמה בחמאס בקיץ האחרון. המשחקים ישוחקו בין ה-12 בספטמבר ל-14 בספטמבר.

המאמן אייל רן: "חם פה מאוד ואני חושב שהתנאים די דומים לשני הצדדים, גם בארץ יש חום כזה ולחות גבוהה, השחקנים שלנו מקצוענים ומתכוננים כל השנה וכל הקריירה שלהם לאירועים כאלה ולגביע דייויס, אני חושב שבגלל שזה כל כך חשוב להם ויש להם כל כך הרבה מוטיבציה, אז כל התנאים מסביב פחות חשובים, ואני מאמין שהם יעברו את זה בהצלחה".

הטניסאי הישראלי דודי סלע. איגוד הטניס, אתר רשמי
לא רק ברלוק בא עם מוטיבציה. סלע/אתר רשמי, איגוד הטניס

המחבט מספר 1 דודי סלע נשאל מה דעתו על דברי קרלוס ברלוק, שאמר שהגיע כדי לנקום בו על הפסד באליפות ארה"ב: "ברלוק שחקן מאוד טוב ומאוד קשה, באליפות ארה"ב היה לי משחק לא קל איתו, אני שמח שהוא בא עם מוטיבציה לפה וכך גם אני, ואני מקווה שאביא את הנקודה".

אמיר וינטרוב: "מצבי הבריאותי בסדר, אני חזרתי להתאמן אני פה בשביל לעלות לשחק ואעשה כל מה שאני יכול כדי לשחק, אבל בשורה התחתונה יש לנו פה גם את בר, שגם הוא שחקן מעולה שיכול לעשות את העבודה כמו שצריך"

בר בוצר נשאל אם אכן יערוך את הופעת הבכורה בנבחרת ומה הציפיות שלו: "אני מתכונן, אני מוכן לשחק ומאוד מתרגש, זו אחת המטרות שהיו לי בחיים וחלום שהתגשם, אבל אמיר פה ולדעתי יהיה בסדר. אם יצטרכו אותי, אני כאן".

אנדי רם: "לא מתייחס לזה כאל משחק אחרון ומשחק פרישה, זה גביע דייויס והמטרה לנו לבוא ולנצח, אנחנו תמיד רוצים לנצח ובכושר מצוין, יוני ניצח הרבה משחקים בארצות הברית ואני מאמין שיהיה טוב. את הנקודה שלנו ביום שבת אנחנו צריכים להביא, אנחנו יודעים שהיא נקודה חשובה ואנחנו מתרגשים כמו לפני כל מפגש דייויס אחר ששיחקנו בחיים שלנו, ובמיוחד שאני מאורוגוואי - אני עוד יותר רוצה לנצח אותם".

יוני ארליך, שנולד בבואנוס איירס, אמר: "כולם יודעים שזה משחק מאוד מרגש בשבילי ובשביל המשפחה שלי, ההורים שלי כבר מחכים לשמוע את ההמנון הארגטינאי. אבל כמו שאנדי אומר, אנחנו פה בשביל לעשות את העבודה עבור הנבחרת ונשאיר בצד את כל ההתרגשויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הטניסאי הישראלי בר בוצר. איגוד הטניס, אתר רשמי
מוכן להיקרא לדגל. בוצר/אתר רשמי, איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully