וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי פ"ת: לאלה בהרכב המארחת, פלצ'וק אצל האורחת

9.9.2014 / 18:31

החלוץ שכבש צמד במשחק הראשון של רבע הגמר יקבל קרדיט בגומלין, בו האדומים ינסו לשמור על יתרון 1:2 (ד', 20:30)

one

הפועל חיפה משלימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין מול מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו. למרות ששיחקה בהרכב חסר מאוד, הקבוצה של ראובן עטר ניצחה 1:2 במשחק הראשון במושבה ותיקו ביתי יספיק לה כדי לעלות לחצי הגמר.

חלוצה החדש של הקבוצה אוסיי מוואלי עורך תוספות של אימונים אישיים עם מאמן הכושר, זאת במטרה להכניס אותו לכושר כמה שיותר מהר. בשלב זה לא ברור עדיין אם מוואלי יוכל לקחת חלק במשחק מחר, שכן השחקן שיחק בעונה שעברה בישראל ולכן לא צפוי לקבל אישור של נבחן כשרק הקפאה של דריו פרננדס, דבר שלא נעשה עד כה, יכולה להכניס את מוואלי רשמית לסגל הקבוצה. בחיפה מקווים מאוד למצוא קבוצה לפרננדס שמבוקש על ידי כמה קבוצות בליגה הלאומית. אם השחקן לא יימצא קבוצה, בחיפה ייאלצו להקפיאו כשייתכן ודבר זה יקרה כבר בימים הקרובים כדי לאפשר למוואלי להיכנס לעניינים.

בינתיים בחיפה מקווים להשלים את המשימה מחר ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו כשטאדאס קיאנסקאס ומינדאוגאס קאלונאס יחזרו לסגל. לירן סרדל עשוי להמשיך כבלם זאת בשל העובדה שקיאנסקאס לא התאמן עם הקבוצה במשך שבוע כשמהראן לאלה שכיכב עם צמד שערים במשחק בשבת ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. טוסיין ריקטס ועאהד עזאם לא יעמדו לרשותו של ראובן עטר.

הרכב משוער, הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, לירן סרדל, גל כהן, אורן ביטון (מהראן אבו ריא), רועי שוקרני, יובל שבתאי, אור אוסטווינד, הישאם כיוואן, סטיבן כהן, מהראן לאלה

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה חוגג. מגד גוזני
ימשיך לקבל קרדיט בחוד. מהראן לאלה/מגד גוזני

המאמן רן בן שמעון תירגל לקראת המשחק את ההרכב המשני שלו, כנראה במטרה לשמור את שחקני המפתח למחזור הראשון בליגה, ביום ראשון הקרוב מול האלופה מכבי תל אביב. עומר דנינו, ניראל מחפוד ועוז פרץ הצעירים תורגלו, כאשר גם עידן שמש, חסן אבו זייד וניקולס פלצ'וק יפתחו. "בשלב זה אף אחד לא משוחרר", הבהירו הערב במועדון.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, דור אלו, עומר דנינו, דניאל דימוב, נאור פסר, חסן אבו זייד, יובל יעקובוביץ', ניראל מחפוד, ניקולס פלצ'וק, עידן שמש, עוז פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully