וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נאי רייס: "זה סיוט, מזעזע, התקשורת פגעה בנו"

9.9.2014 / 17:03

אשתו של ריי רייס הגיבה לסרטון שפורסם בו הוא נראה מכה אותה ושהוביל לשחרורו: "הוא קרע את התחת כל החיים ולקחו את זה ממנו בשביל רייטינג". רייס: "אנחנו במצב רוח חיובי"

ג'נאי רייס אשתו של ריי רייס. AP
מתייצבת לצד בעלה. ג'נאי רייס/AP

יממה לאחר שריי רייס שוחרר מבולטימור בעקבות הסרטון שהתפרסם ובו הוא נראה מכה בעוצמה את זוגתו במעלית של מלון באטלנטיק סיטי בפברואר האחרון, יצאה היום (שלישי) בת הזוג המוכה, ג'נאי, שמאז המקרה המדובר כבר הספיקה להפוך מארוסתו לאשתו של רייס, במתקפה נגד התקשורת.

"התעוררתי הבוקר והרגשתי כאילו היה לי סיוט נוראי", כתב גברת רייס בחשבון האינסטגרם שלה, "אני מרגישה כאילו אני מתאבלת על מותו של החבר הכי טוב שלי. אבל אני צריכה להשלים עם העובדה שהסיוט הזה קורה לי במציאות. אף אחד לא יודע כמה כאב התקשורת ואנשים בלתי רצויים מהציבור גרמו למשפחה שלי. לגרום לנו לחיות מחדש רגע מהחיים שלנו שאנו מתחרטים עליו כל יום זה דבר נורא לעשות".

ג'נאי המשיכה: "לקחו משהו מהגבר שאני אוהבת, משהו שהוא קרע את התחת שלו כל חייו כדי להשיג ועשו את זה רק כדי להשיג רייטינג. זה מזעזע. אלה החיים שלנו! איך אתם לא מבינים את זה? אם הכוונות שלכם היו לפגוע בנו, להביך אותנו, לגרום לנו להרגיש לבד, לקחת את כל השמחה מאיתנו, הצלחתם בכל כך הרבה רמות. רק תדעו שאנחנו נמשיך לצמוח ולהראות לעולם מהי אהבה אמיתית! אומת הרייבנס, אנחנו אוהבים אתכם!".

רייס עצמו סיפק תגובה ראשונית: "אני חייב להיות חזק עבור אשתי. היא כל כך חזקה. אנחנו במצב רוח חיובי. הרבה אנשים מתפללים עבורנו ונמשיך לתמוך האחד בשני. אני חייב להיות שם עבור ג'נאי והמשפחה שלי כרגע ולעבוד קשה כדי לעבור את זה".

בינתיים, הרייבנס הודיעו היום כי הם יאפשרו לאוהדים להחזיר את החולצות של רייס ולקבל תמורתן פיצוי. בנוסף, נייקי הודיע כי היא מפסיקה את ההתקשרות עמו ואילו המשחק "מאדן" הוריד אותו מהסגל של הרייבנס.

ריי רייס שוחרר מבולטימור והושעה מהליגה לתקופה בלתי מוגבלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully